וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של החשוד באונס הילדה בחיפה: "משתתפים בכאב הנפגעת"

17.6.2020 / 12:08

הורי הצעיר, החשוד באונס ילדה בת 11 במהלך פריצה לבית, אמרו כי הם "המומים" מהמיוחס לו, אך ביקשו שלא לחרוץ את דינו. "אינינו מאמינים באלימות ואנו מגנים אותה", מסרו. בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים, והחשוד טרם נשלח להסתכלות. סנגורו: "ביזיון בית המשפט"

צילום: יואב איתיאל, עריכה: עמית שמחה

הוריו של החשוד באונס הילדה בת ה-11 בחיפה הביעו היום (רביעי) צער בפני משפחת הקורבן. עם זאת, הם ביקשו שלא לחרוץ את דינו של הצעיר, תושב העיר בן 21, ששמו עדיין אסור לפרסום. "אנחנו משתתפים מעומק ליבנו בכאב של הנפגעת ומשפחתה", אמרו ההורים. "אינינו מאמינים באלימות ואנו מגנים כל היבט שלה וברוח זו חינכנו את ילדינו. אנו המומים מהחשד המיוחס לבננו וכשם כל מי שמכיר אותו ונגע בו אנו משוכנעים שלא היה מודע למעשיו".

דבריהם של ההורים נאמרו לקראת דיון נוסף בעניינו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה. השופטת, מריה פיקוס בוגדאנוב, האריכה בשלישית את מעצרו בחמישה ימים, עד ליום שני הבא, אחרי שהמשטרה ביקשה להאריך את המעצר בשישה ימים.

החשוד באונס הילדה בחיפה בשיחזור. -, אתר רשמי
שחזור האירוע על ידי החשוד בזירה/אתר רשמי, -

נסיבות האירוע טרם התבררו לגמרי. כפי העולה, מדובר באירוע שהתגלגל מפריצה לבית המשפחה. שעות ספורות לאחר שנעצר ביום שני אחר הצהריים, כבר הודה הצעיר במיוחס לו, ואף שחזר את האירוע בליווי חוקריו ושוטרים רבים בפיקודו של ניצב-משנה אמיר גולדשטיין, מפקד תחנת חיפה, החוקרת את האירוע.

את התיק מלווה התובעת לילך תמיר מפרקליטות מחוז חיפה. בנוסף לעבירות אינוס והתפרצות, הצעיר חשוד גם בניסיון רצח, לאחר שעל פי החשד ביצע את מעשיו תוך שימוש בנשק. נציג המשטרה, רס"מ אדי קנטרוביץ' בדיון, אמר בדיון בתשובה לשאלות הסנגור עו"ד רונן חליוה כי "נתפסו מחשביו בבית על פי צו בית משפט. עדיין אין אינדיקציה למצבו הנפשי בעת האירוע. ההסתכלות טרם הסתיימה".

עוד בוואלה!

אונס הילדה בחיפה: החשוד הודה בעבירות ושחזר את מעשיו בזירה

לכתבה המלאה
דיון בהארכת מעצר של החשוד באונס ילדה בחיפה, 17 ביוני 2020.. ללא, אתר רשמי
החשוד בדיון הארכת מעצרו, היום/אתר רשמי, ללא

בדיון הקודם בהארכת מעצרו, הסכים בית המשפט לבקשת הסנגור כי החשוד יעבור הסתכלות פסיכיאטרית בתנאי אשפוז. למרות זאת, לטענת הסנגור, החשוד טרם הועבר להסתכלות. "אני רוצה לדעת מה היה מצבו בעת האירוע. איפה יש פסיכיאטר בעולם שיגיד היום מה היה מצבו אז? מבקש שבית המשפט ייתייחס לבזיון זה של בית המשפט", תקף עו"ד חליוה.

השופטת בוגדאנוב אמרה בדיון כי "ההתנהלות בתיק זה איננה מקובלת עלי. ברגע שניתנה החלטה כי על אף עמדת הפסיכיאטר המחוזי יש להעביר את החשוד להסתכלות, היה על הגורמים הרלוונטיים להעבירו להסתכלות ללא דיחוי ולא להמתין עד יום ראשון.

עו"ד חליוה, שהתלונן בעבר על הפרת זכויותיו של החשוד, הוסיף כי "בחקירה זו ממשיכים לעשות את כל הטעויות האפשרויות ולרמוס את זכויותיו של החשוד. לא פגישה עם סניגור. לא מכבדים צו איסור פרסום ובכללי לא 'שמים' על בית המשפט".

(עדכון ראשון: 11:28)

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully