וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 50 נהרג בתאונה ברמת גן; רוכב אופניים נפצע קשה

16.6.2020 / 8:23

בהתנגשות ברחוב אבא הלל בעיר, נפגע רוכב האופנוע בראשו, ופונה תוך פעולות החייאה לבית החולים איכילוב - שם נקבע מותו. רוכב האופניים פונה לאותו בית החולים כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. "המראה היה קשה", סיפרו חובשי מד"א

צילום: מד"א, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

רוכב אופנוע בן כ-50 נהרג הלילה (שלישי) בתאונת דרכים עם רוכב אופניים ברחוב אבא הלל ברמת גן. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום, ופינו אותו עם פגיעת ראש קשה ותוך פעולות החייאה לבית החולים איכילוב בתל אביב - שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. רוכב האופניים נפצע באורח קשה, ופונה לאותו בית החולים כשהוא מחוסר הכרה ומונשם.

חובשי מד"א יששכר ויס וגל סלהוב סיפרו כי כשהם הגיעו למקום "המראה היה קשה, ראינו שני פצועים שוכבים על הכביש בסמוך אחד לשני, לצדם אופניים חשמליים ובמרחק של כ-30 מטר אופנוע. שניהם היו מחוסרי הכרה, רוכב האופנוע גבר כבן 50 סבל מחבלת ראש קשה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, והתחלנו בפעולות החייאה וטיפול רפואי מציל חיים".

עוד אמרו כי "רוכב האופניים סבל גם הוא מפגיעת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו את שניהם בדחיפות לבית החולים". המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת התאונה.

רוכב אופנוע בן 50 נפצע אנוש ורוכב אופניים בן 40 נפצע קשה בתאונת דרכים ברחוב אבא הלל ברמת גן. 16 ביוני 2020. אהרן פישר, תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה ברמת גן, היום/מד"א, אהרן פישר, תיעוד מבצעי מד"א

ביום חמישי האחרון אירעה תאונה קשה נוספת, כשאישה בת 60 נדרסה למוות ברחוב פתח תקווה שבנתניה. צוות מד"א שהוזעק למקום בעקבות דיווח על תאונת דרכים, הבחין בה שרועה על הקרקע ונאלץ לקבוע את מותה בזירת התאונה.

הדיווח על התאונה התקבל בשעות הבוקר של אותו היום, אז צוין כי כלי הרכב שנסע במקום פגע בהולכת הרגל. בבדיקות שערכו חובשים ופרמדיקים של מד"א הבחינו בה ללא סימני חיים לאחר שסבלה מפגיעה רב מערכתית, והוחלט לקבוע את מותה. בוחנים של אגף התנועה במשטרה שהוזעקו למקום החלו באיסוף ממצאים בזירת התאונה. הרכב הפוגע אותר במקום.

עוד בוואלה!

בתוך שעות: שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונות דרכים באזור המרכז

לכתבה המלאה
רוכב אופנוע בן 50 נפצע אנוש ורוכב אופניים בן 40 נפצע קשה בתאונת דרכים ברחוב אבא הלל ברמת גן. 16 ביוני 2020. אהרן פישר, תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה ברמת גן, היום/מד"א, אהרן פישר, תיעוד מבצעי מד"א

בתחילת החודש התרחשו שתי תאונות אחרות בהן נהרג רוכב אופנוע, באותו היום. הראשון, רוכב אופנוע בן 17, נהרג בתאונת דרכים לאחר שככל הנראה התנגש ברכב פרטי בשדרות ירושלים בתל אביב-יפו. צוותי מד"א פינו את הנער לבית החולים וולפסון בחולון כשמצבו אנוש, תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה. לאחר זמן קצר, גורמי הרפואה בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

חובש מד"א יוסף כורדי סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו על שפת המדרכה צעיר כבן 20, שוכב מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, כשבמרחק 20 מטר ממנו היה אופנוע מעוך. הענקנו לו טיפול רפואי והתחלנו בפעולות החייאה מתקדמות, שנמשכו תוך כדי פינוי לבית חולים. מדובר באירוע קשה. לצערי, כשהסרתי ממנו את הקסדה זיהיתי את השכן שלי שאותו אני מכיר במשך שנים".

כשעה וחצי קודם לכן נהרג רוכב האופנוע השני, גבר בן 37, בתאונת דרכים עם רכב פרטי בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לגבר טיפול רפואי, ולאחר ניסיונות החייאה, קבעו את מותו במקום. המשטרה מסרה כי נסיבות התאונה נבדקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully