וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 60 נדרסה למוות בנתניה, רוכבת אופנוע בת 35 נהרגה סמוך לירושלים

הולכת רגל שצעדה ברחוב פתח תקווה שבנתניה נפגעה מרכב חולף ומותה נקבע בזירת התאונה. זמן קצר לאחר מכן צוות מד"א הוזעק לכביש 60 לאחר שרוכבת אופנוע נפגעה ממשאית במנהרה סמוך לבירה - ונאלץ לקבוע את מותה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, עריכה: אביחי ברוך

(בווידאו: תאונת דרכים במחלף ראשונים בשבוע שעבר)

אישה בת 60 נדרסה למוות הבוקר (חמישי) ברחוב פתח תקווה שבנתניה. צוות מד"א שהוזעק למקום בעקבות דיווח על תאונת דרכים, הבחין בה שרועה על הקרקע ונאלץ לקבוע את מותה בזירת התאונה.

הדיווח על התאונה התקבל במוקדי החירום בשעה 08:56, אז צוין כי כלי הרכב שנסע במקום פגע בהולכת הרגל. בבדיקות שערכו חובשים ופרמדיקים של מד"א הבחינו בה ללא סימני חיים לאחר שסבלה מפגיעה רב מערכתית, והוחלט לקבוע את מותה. בוחנים של אגף התנועה במשטרה שהוזעקו למקום החלו באיסוף ממצאים בזירת התאונה. הרכב הפוגע אותר במקום.

זירת תאונת הדרכים ברחוב פתח תקווה בנתניה, 11 ביוני 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
מותה של הולכת הרגל נקבע במקום. זירת התאונה בנתניה, היום/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

"הפצועה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית", סיפר פרמדיק מד"א יקי חג'ג'. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

זמן קצר לאחר מכן נקרא צוות מד"א למנהרה בכביש 60 סמוך לירושלים, לאחר שרוכבת אופנוע בת 35 נפגעה ממשאית. כשהגיעו, הבחינו בה ללא הכרה, ובתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע מוות בזירה.

"הפצועה שכבה מחוסרת הכרה על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה מאוד", סיפרו חובשי מד"א אוהביה שרעבי ויונתן שור. "ביצענו בדיקות רפואיות וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

תאונה בכביש 60: חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה של רוכבת אופנוע כבת 35, 11 ביוני 2020. מד"א
הרוכבת אותרה במרחק רב מהאופנוע. כביש 60, היום/מד"א

התאונות הבוקר מצטרפות לתאונה אחרת שהתרחשה לפני שלושה ימים, אז נהרגה ילדה בת עשר מרכב פרטי בכפר מג'ד אל-כרום. הילדה פונתה לבית החולים לגליל בנהריה כשהיא מורדמת ומונשמת. בבית החולים הוכנסה לחדר הניתוח, במטרה לעצור את הדימום ממנו סבלה, ובמהלך מתן מנות הדם חלה החמרה במצבה - והרופאים נאלצו לקבוע את מותה.


(עדכון ראשון: 09:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully