וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הצעיר שמת מסיבוכים אחרי שהבריא מקורונה: "שיבדקו את הכשל"

15.6.2020 / 14:06

רחל אסולין סיפרה כי בנה בן ה-26, שמת מסיבוכים שהתפתחו אחרי שהחלים מהנגיף, שב לבית החולים שיבא עם חום גבוה. לטענתה, בעת שהועבר בין המחלוקות השונות, הוא נותק ממכונת הלב-ריאה שאליה היה מחובר. "אמרתי להם שחייבים להחזיר את הצינורות לשקעים, זה מה שהכריע"

צילום: ערוץ כנסת, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

אמו של אושרי אסולין, הצעיר שמת אתמול (ראשון) מסיבוכים לאחר שהבריא מקורונה, מתחה היום ביקורת על בית החולים שיבא שבתל השומר, וטענה כי בנה נותק ממכונת הלב-ריאה שאליה היה מחובר בעת שהועבר בין המחלקות השונות. "אנחנו מצפים שיבדקו את הכשל הזה, שלא יעזבו את זה", אמרה רחל אסולין.

אושרי, בן 26, סבל מסיבוכים שהתפתחו אחרי שכבר הבריא מהמחלה, ובשבועות האחרונים נאבק בהם כשהוא מחובר למכונה. רחל סיפרה כי בנה סבל מחום גבוה ביום רביעי. "אמרתי לו ללכת לבית החולים, והוא אמר שהוא מפחד למות. הוא לקח אקמול ונשאר ככה יומיים בבית. ביום חמישי בבוקר הוא התמוטט", היא נזכרה.

משם, פונה אושרי לבית החולים, שם הוא עבר שלוש בדיקות קורונה שבהן התקבלו תוצאות שליליות. הוא אושפז במחלקה הפנימית, ולדבריה, "אמרתי לו שיש לו פריחה. אמרתי לו שאני רוצה לקחת אותו הביתה, והוא לא רצה ללכת".

אושרי אסולין, מת כתוצאה מסיבוכים שהתפתחו אחרי שהחלים מקורונה. -, אתר רשמי
הבריא מקורונה - אך מת מסיבוכי המחלה. אושרי אסולין/אתר רשמי, -

"במוצאי שבת בלילה הוא לא הצליח לנשום", המשיכה רחל. "ביקשתי שיעשו משהו. כנראה שבמהלך השבת הזו היו רק סטאז'רים. הם סמכו על הבדיקה השלילית של הקורונה. בראשון בבוקר הוא אמר לי שהבדיקה הרביעית של הקורונה שלילית ושעושים לו פעולה בריאות".

ביום ראשון בבוקר חובר אושרי למכונת האקמו. "בעשר בבוקר אבא שלו אמר לי לבוא מהר, שמכניסים לו צינור לריאה. ככה הוא נשאר בהנשמה רוב היום, עד שבארבע-חמש אמרו לנו שמעבירים אותו מחלקה. אמרו לי שהוא יעברו בהצלחה כמו כולם".

בשלב זה, לדבריה, היא הפצירה בצוות הרפואי לחבר את אסולין מחדש למכונה. לטענתה, "אמרתי להם שהם חייבים להחזיר את הצינורות לשקעים. ההעברה בין החדרים כשהיא מונשם הייתה מה שהכריע".

עוד בוואלה!

צעיר בן 26 שחלה בקורונה והבריא - מת מסיבוך של המחלה בשיבא

לכתבה המלאה
חלי אסולין, אמו של אושרי בן ה-26 שנפטר מסיבוך של קורונה. -, אתר רשמי
"אנחנו מצפים שיבדקו את הכשל הזה". רחל אסולין/אתר רשמי, -

רחל סיפרה כי "באו רופאים והתחילו להחיות אותו במשך שעה וחצי כי לא היו מדדים. החזירו לו את הדופק. בלילה השאירו אותו ככה והעבירו אותו לטיפול נמרץ לב. אמרו לנו ב-2:30 בלילה שבדיקת הקורונה הרביעית חיובית".

בני המשפחה שהו בבידוד בבית במשך שבועיים, ולדברי רחל כולם נמצאו שליליים בבדיקות הקורונה שעברו. לדבריה, מאז שבנה הועבר ליחידה לטיפול נמרץ לחולי הקורונה, "קיבלנו דיווחים על השתפרות כל יום, אבל הם לא ידעו אם נגרם לו נזק מוחי. אחרי שיצא מהטיפול הנמרץ, עשו לו בדיקת מוות מוחי וכך התגלה".

במהלך שבועיים אלה חששו בני המשפחה למצבו של אושרי. "פחדנו שיפגעו בו", טענה האם. "אתמול הכליות התחילו לקרוס. התחילו להחיות אותו, ולבסוף קבעו את מותו".

אתמול, עם הודעת בית החולים על מותו של הצעיר, מסר ראש עיריית כפר סבא רפי סער כי ההודעה התקבלה "בצער רב, בכאב וביגון קודר". הוא תיאר את אסולין כ"צעיר חייכן ומלא חיים ושמחה", ושלח בשם כל תושבות ותושבי העיר את תנחומיו למשפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully