וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר חשוד בבעילה אסורה של בת 15 תמורת תשלום: "ידע שהיא קטינה"

11.6.2020 / 14:06

המשטרה עצרה גבר בן 41, שלפי החשד הכיר נערה בת 15 במועדון בת"א וקיים עמה כמה מפגשים בתשלום. הוא טען כי היא הציגה את עצמה כסטודנטית, אך השופטת שהאריכה את מעצרו אמרה כי הוא "לא רק שאל אם היא קטינה, אלא בירר עד תום את העניין". עורך דינו: "הוליכו אותו שולל"

עריכה: ניר חן

(בווידיאו: שחזור אונס הילדה בחיפה)

גבר בן 41 נעצר אתמול (רביעי) בחשד שביצע בעילה אסורה בנערה בת 15 תמורת תשלום, בכמה הזדמנויות, אף שהיה מודע לגילה. היום, בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בחמישה ימים.

הנערה נהגה להגיע למועדונים בתל אביב, שם הכירה את החשוד, שהיה מזמין אותו לשתות אלכוהול. הוא מצדו טוען כי הוא חשב שהיא בגירה, אך בידי המשטרה קיימות עדויות הסותרות טענה זו.

במהלך הדיון שהתקיים היום בבית המשפט, אמר נציג המשטרה רנ"ג יוני הירשהורן כי על פי החשד, הגבר סיפק לנערה סמים. לדבריו, החשוד טען בפני החוקרים כי הנערה הציגה את עצמה כסטודנטית בת 22. עם זאת, המשטרה אספה כמה עדויות המצטלבות אחת עם השנייה ומעידות כי נאמר לו שהיא מתחת לגיל 16.

סמים מסוג קוקאין וסיאליס נתפסו במסגרת פרשת מין, 11 ביוני 2020. דוברות משטרת ישראל
נתפסו בדירתו של החשוד. סמים מסוג קוקאין וסיאליס/דוברות משטרת ישראל

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים. השופטת ענת יהב, שקיבלה את הבקשה חלקית, אמרה בהחלטתה כי "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר ואף למעלה מכך כנגד החשוד בעבירות המיוחסות לו".

עוד ציינה השופטת לעניין גיל הקטינה כי "עניין זה עולה באופן ברור מהעדויות. החשוד לא רק חשד שמדובר בקטינה, אלא אף בירר עד תומו את הנתון הזה, וידע כי מדובר בקטינה".

בחיפוש בביתו של החשוד בחולון, ובדירה נוספת שעל פי החשד שימשה למפגשים, עם הנערה נתפס חומר החשוד כקוקאין במשקל 34 גרם וכן ארגזים המכילים כדורי התרופה סיאליס במשקל של כ-26 קילוגרמים בסך הכול. כמו כן, נתפסו עשרות אלפי שקלים במזומן.

עוד בוואלה!

אונס הילדה בחיפה: החשוד הודה בעבירות ושחזר את מעשיו בזירה

לכתבה המלאה
סמים מסוג קוקאין וסיאליס נתפסו במסגרת פרשת מין, 11 ביוני 2020. דוברות משטרת ישראל
הסמים שנתפסו בדירת החשוד/דוברות משטרת ישראל

בשיחה עם וואלה! NEWS, גורם במשטרה קרא להורים לגלות אחריות על מנת להימנע ממקרים אלה. לדבריו, בבתי הספר מועברת פעילויות ומתקיימת הסברה בנושא, אך יש להביע מעורבות בחיי הילדים.

עו"ד עוז דקל, המייצג את החשוד בבעילת הקטינה, מסר בשיחה עם וואלה! NEWS: "מרשי מכחיש את מרבית החשדות המיוחסים לו. חשוב להבין כי יש פער עצום בין מה שקרה בפועל לבין מה שנטען על ידי גורמי החקירה. הנקודה המרכזית היא כי הקטינה הוליכה שולל את מרשי ביחס לגילה. מרשי משתף פעולה בחקירותיו, ואנו סבורים כי החשדות נגדו יופרכו בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully