וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הבלגי שהיה במסיבת קורונה בספרד נקנס ב-10 אלף אירו

11.6.2020 / 11:42

גורם בממשל אמר כי יואכים הודה שהפר את התקנות כשלא נכנס לבידוד עם הגעתו למדינה לצורך התמחות. יש לו 15 ימים לשלם את הקנס. אחיינו של המלך הבלגי, שעדיין נושא את הנגיף, נמצא בבידוד בספרד

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

ספרד קנסה את הנסיך הבלגי יואכים ב-10,400 אירו על שהפר את כללי הסגר בזמן ביקורו במדינה בחודש שעבר, שבמהלכו נדבק בנגיף הקורונה. גורם ספרדי הודיע אתמול (רביעי) על הקנס שהוטל על אחיינו של מלך בלגיה פיליפ, שנסע לדרום ספרד ב-24 במאי כחלק מהתמחות. יומיים לאחר מכן, הוא השתתף במסיבה בעיר קורדובה.

הגורם בממשל המחוזי באנדלוסיה, שם שוכנת קורדובה, אמר כי הנסיך בן ה-28, העשירי בתור לכתר הבלגי, נקנס אחרי שלא נכנס לבידוד למשך 14 יום עם הגעתו למדינה, בהתאם לתקנות. הגורם אמר כי הנסיך יואכים, שנמצא כעת בבידוד בספרד, הודה בהפרת התקנות, וכי יש לו 15 ימים לשלם את הקנס. עורך דינו טרם הגיב.

הנסיך יואכים לצד אביו ואחותו בחגיגות יום ההולדת ה-80 של מלכת בלגיה פאולה, 29 ביוני 2017. GettyImages
הפר את כללי הסגר ונקנס ב-10,400 אירו. הנסיך יואכים/GettyImages

הנסיך אובחן חיובי לקורונה אחרי שהשתתף במסיבה בעיר ב-26 במאי. על פי דיווחים בספרד, הרשויות חוקרות את המסיבה, שבה השתתפו 27 איש. זאת בניגוד לחוקי הסגר בקורדובה, שהותירו התקהלות של עד 15 איש. עם זאת, מקור הקרוב לארמון המלוכה הבלגי אמר אתמול כי הנסיך היה בשני אירועים נפרדים, אחד עם 12 איש והשני עם 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully