וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום החקירה: עמית אלמוג יואשם ברצח בת זוגו מאיה ווישניאק

7.6.2020 / 13:17

המשטרה הודיעה כי הסתיימה חקירתו של החשוד ברצח בת זוגו ברמת גן לפני כשלושה שבועות. הוא צפוי להיות מואשם ברצח בכוונה תחילה והמשטרה תבקש להאריך פעם נוספת את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב

-

הצהרת תובע הוגשה היום (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב נגד עמית אלמוג, החשוד ברצח בת זוגו מאיה ווישניאק ברמת גן. זאת, לאחר שגובשה נגדו תשתית ראייתית בתום חקירת המשטרה. הוא צפוי להיות מואשם ברצח בכוונה תחילה.

החקירה נפתחה עם מותה של ווישניאק, לאחר שכבר ביום האירוע נעצר אלמוג בחשד למעשה. החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד במרחב דן, בליווי פרקליטות מחוז תל אביב, ומעצרו של החשוד הוארך מעת לעת. היום, המשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצרו פעם נוספת.

עמית אלמוג, החשוד ברצח חברתו מאיה וישניאק. פייסבוק, אתר רשמי
יואשם ברצח בכוונה תחילה. עמית אלמוג/אתר רשמי, פייסבוק

מחקירת ליל הרצח עולה כי ווישניאק, בת 21, הגיעה לביתו ברחוב אבטליון בעיר ב-15 במאי. בעת שהיו לבד בדירה פרץ בין השניים ויכוח, במהלכו חנק אותה למוות. על פי החשד, כעבור זמן מה הגיעה לדירה אמו של החשוד, שאמר לה: "בואי תראי מה עשיתי לה". האם התקשרה למוקד 100, ואז החל הבן לדקור אותה. היא נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב.

תוצאות בדיקת הדם שנעשו לו העלו ביום חמישי האחרון כי הוא לא היה תחת השפעת סמים בזמן ביצוע הרצח. בדיון קודם בהארכת מעצרו, טען נציג המשטרה כי אלמוג משתף פעולה באופן חלקי, "מה שמייצר פעולות חקירה נוספות".

עוד בוואלה!

גבר דקר את אשתו במודיעין עילית וקפץ מהקומה ה-7; מצבם קשה

לכתבה המלאה
מאיה ווישניאק. באדיבות המשפחה
מאיה ווישניאק/באדיבות המשפחה

לפני כשבועיים, בית המשפט המחוזי ברמתן גן קיבל חלקית את הערר שהגיש אלמוג, בדרישה לקבל את תוצאות הבדיקה הפסיכיאטרית שעבר. במשטרה סירבו לבקשה מחשש לשיבוש החקירה, אך בית המשפט הורה להעביר לעורכת הדין את ממצאי הבדיקה, תוך השמטת העדות שמסר על ערב הרצח.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully