וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח מאיה ווישניאק ברמת גן: "החשוד צילם את גופתה ושלח לחברו"

31.5.2020 / 14:00

בית משפט השלום בת"א האריך את מעצרו של עמית אלמוג בשבוע. זאת חרף בקשתה של המשטרה להאריכו בעשרה ימים. לפי גורמים המעורים בפרטים, הוא שלח לחברו תיעוד של גופת בת זוגו, אחרי שעל פי החשד חנק אותה למוות

עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

החשוד ברצח בת זוגו מאיה ווישניאק צילם את גופתה ושלח את התיעוד לחברו - כך אמרו היום (ראשון) גורמים המעורים בפרטי המקרה. בית משפט השלום בתל אביב האריך בשבוע את מעצרו של החשוד, עמית אלמוג בן ה-21, שעל פי החשד חנק את ווישניאק למוות בביתו שברמת גן, וניסה לרצוח גם את אמו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים.

ביום שלישי השבוע, בית המשפט המחוזי בעיר קיבל חלקית את הערר שהגיש אלמוג, בדרישה לקבל את תוצאות הבדיקה הפסיכיאטרית שעבר. במשטרה סירבו לבקשה מחשש לשיבוש החקירה, אך בית המשפט הורה להעביר לעורכת הדין את ממצאי הבדיקה, תוך השמטת העדות שמסר על ערב הרצח.

עמית אלמוג, החשוד ברצח חברתו מאיה וישניאק. פייסבוק, אתר רשמי
עמית אלמוג/אתר רשמי, פייסבוק

מחקירת ליל הרצח עולה כי ווישניאק הגיעה לביתו ברחוב אבטליון בעיר ב-15 במאי. בעת שהיו לבד בדירה פרץ בין השניים ויכוח, במהלכו חנק אותה למוות. על פי החשד, כעבור זמן מה הגיעה לדירה אמו של החשוד, שאמר לה: "בואי תראי מה עשיתי לה".

האם התקשרה למוקד 100, ואז החל הבן לדקור אותה. היא נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב.

עוד בוואלה!

אלירן מלול כפר באישומים: "תקף וחבט בפניה של מיכל סלה לפני הרצח"

לכתבה המלאה
מאיה ווישניאק. באדיבות המשפחה
מאיה ווישניאק/באדיבות המשפחה

כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו אותו, והוא הועבר לחקירה. במהלך שהותו בתחנה הוא התפרע והשתולל. באחד מהדיונים הקודמים בבית המשפט, נציג המשטרה טען כי אלמוג הכחיש בחקירתו שהיה תחת השפעת סמים או אלכוהול בעת ביצוע העבירה. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.


(עדכון ראשון: 11:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully