וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערר התקבל חלקית: ממצאי הבדיקה הפסיכיאטרית יועברו לחשוד ברצח בת זוגו

26.5.2020 / 12:26

בקשת עורכת דינו של עמית אלמוג, החשוד ברצח מאיה ווישניאק ברמת גן, התקבלה על ידי בית המשפט בתל אביב, שהורה להעביר את ממצאי הבדיקה תוך השמטת עדותו על ערב הרצח. זאת, חרף חשש המשטרה משיבוש חקירה

עריכה: איתי עמרם

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל היום (שלישי) חלקית את הערר שהגיש עמית אלמוג, החשוד ברצח בת זוגו מאיה ווישניאק ברמת גן. במסגרת הבקשה דרשה עורכת דינו, אורית חיון, לקבל את תוצאות הבדיקה הפסיכיאטרית שעבר.

במשטרה סירבו לבקשה מחשש לשיבוש החקירה, אך בית המשפט הורה להעביר לעורכת הדין את ממצאי הבדיקה, תוך השמטת העדות שמסר על ערב הרצח. "דוח הבדיקה הראשונית שנערכה למשיב מהווה אמנם חומר חקירה, אלא שלמשיב (אלמוג) זכות לעיין בה", אמרה השופטת מעין בן ארי, וקבעה כי "מהאמור עולה כי יש מקום להעברת חוות הדעת, כפי שקבע בית המשפט... אולם יש מקום להשמטת גרסת המשיב".

מאיה ווישניאק. באדיבות המשפחה
מאיה ווישניאק/באדיבות המשפחה

בקשתה של עורכת הדין לקבל את חוות הדעת הפסיכיאטרית עלתה בדיון האחרון בהארכת מעצרו, שהתקיים ביום ראשון. בתום הדיון, בית משפט השלום בעיר האריך בשמונה ימים את מעצרו של אלמוג בן ה-21.

נציג המשטרה אמר כי החשוד עבר כבר שתי בדיקות פסיכיאטריות, ומשתף פעולה באופן חלקי, "מה שמייצר פעולות חקירה נוספות". עוד טען נציג המשטרה בדיון כי אלמוג הכחיש בחקירתו שהיה תחת השפעת סמים או אלכוהול בעת ביצוע העבירה. במהלך שהותו בתחנה הוא התפרע והשתולל.

עוד בוואלה!

ביתר את גופתה והשליך לפח: אישום נגד רוצח טטיאנה חייקין בבת ים

לכתבה המלאה
עמית אלמוג, החשוד ברצח חברתו מאיה וישניאק. פייסבוק, אתר רשמי
החשוד ברצח, עמית אלמוג/אתר רשמי, פייסבוק

מחקירת ליל הרצח עולה כי ווישניאק הגיעה לביתו ברחוב אבטליון בעיר ב-15 במאי. בעת שהיו לבד בדירה פרץ בין השניים ויכוח, במהלכו חנק אותה למוות. על פי החשד, כעבור זמן מה הגיעה לדירה אמו של החשוד, שאמר לה: "בואי תראי מה עשיתי לה". האם התקשרה למוקד 100, ואז החל הבן לדקור אותה. היא נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו אותו, והוא הועבר לחקירה. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

הרצח של ווישניאק היה המקרה השלישי של רצח נשים בתוך שבועיים. בנוסף אליה, בעת האחרונה נרצחו מאסטוואל אזאלה מחולון וטטיאניה חייקין מבת ים, על פי החשד על ידי בני זוגן, וכן נבין עמרני מחורה, ששלושת קרובי משפחתה - אביה, אחיה ואחייניה - נעצרו בחשד למעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully