וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר דקר את אשתו במודיעין עילית וקפץ מהקומה ה-7; מצבם קשה

האישה, בת 37, נמצאה עם סימני דקירה בכל גופה בבניין במודיעין עילית. הצוותים הרפואיים וכוחות המשטרה שהוזעקו למקום איתרו את החשוד, בעלה בן ה-40, כשהוא שרוע ברחוב וסובל מפגיעה רב-מערכתית, לאחר שקפץ מהקומה השביעית. השניים פונו לבית החולים שיבא

צילום: רוני כנפו, דובורת מ"י, מד"א, עריכה: עמית שמחה

גבר כבן 40 חשוד שדקר את אשתו בת ה-37 בביתם שבמודיעין עילית, וניסה לשים קץ לחייו בקפיצה מגובה רב. השניים פונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים שיבא בתל השומר, כשהם במצב קשה.

כוחות משטרה וצוותי מד"א הגיעו לבניין בו התגוררו השניים, לאחר שהתקבל דיווח על גבר שקפץ מגובה רב. הכוחות שהגיעו למקום איתרו את האישה בדירה במצב קשה, בעוד שהגבר נמצא שרוע על הקרקע, סובל מפגיעה רב מערכתית. לפי עדויות של שכנים, הוא קפץ מקומה שביעית, נפל למרפסת של אחד מהם, נעמד בה - וקפץ פעם נוספת למטה.

לבני הזוג אין ילדים, ובמשטרה לא התקבלו בעבר תלונות על אלימות במשפחה. למקום הוזעקו כוחות משטרה וחוקרי מז"פ, שפתחו בחקירה.

זירת הרצח במודיעין עילית 6 ביוני 2020. רוני כנפו
ע"פ החשד הגבר קפץ מהבניין לאחר שדקר את האישה. זירת הרצח במודיעין עילית, הערב/רוני כנפו

פרמדיק של מד"א אורן קיינר סיפר כי הצוותים הגיעו למקום בתחילה בעקבות הדיווח על הגבר - כשבהמשך התברר על הפצועה הנוספת. "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לבניין כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל הנשמה הבנו שיש פצועה נוספת באחת הדירות בבניין. התחלנו את הפינוי הדחוף לבית החולים כשהצוות הנוסף עלה לדירה", שחזר קיינר.

הפרמדיקית טל מורג, החברה בצוות הנוסף של מד"א שעלה לדירה, תיארה כי "כשנכנסו לדירה ראינו את הפצועה, אישה בת 37 שהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

עוד בוואלה!

אלפים השתתפו בעצרת בת"א נגד אלימות כלפי נשים: "הממשלה לא יכולה להתעלם"

לכתבה המלאה

ניסיון הרצח וההתאבדות מצטרף לשורת מקרים של אלימות כלפי נשים שאירעו בעת האחרונה. מאז תחילת סגר הקורונה נרצחו שמונה נשים בישראל, ומתחילת השנה - 11 נשים בסך הכול. בין היתר, בשבועות האחרונים נרצחו מאיה ווישניאק ברמת גן, מאסטוואל אזאלה בחולון, טטיאניה חייקין בבת ים ונבין עמרני מחורה.

בעקבות זאת, ביום שני השתתפו אלפי בני אדם בעצרת מחאה נגד התגברות התופעה בגן צ'ארלס קלור בתל אביב. במקביל, התקיימו מחאות נוספות במוקדים שונים ברחבי הארץ. מארגני ההפגנה דרשו לממן את התכנית למניעת אלימות במשפחה, שאושרה עוד בשנת 2017, אך מאז תוקצבה חלקית בלבד.

עו"ס תמר שוורץ, מנכ"לית רוח נשית, אמרה: "שוב חוזר הריטואל המחריד של ניסיון לרצח אישה. למה זה מגיע לרצח? מה קרה לזוג הזה בכל השלבים המקדימים? מאז הביקור של ראש הממשלה במקלט לנשים מוכות לפני כשנתיים והפרחת ההבטחות לאוויר - שום דבר לא נעשה. מה עוד צריך לקרות כדי שהוא יורה לתקצב את יישום התכנית הבין-משרדית למניעת אלימות שאושרה כבר ב2017?".

(עדכון ראשון: 18:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully