וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציבות שירות המדינה אישרה את מועמדותו של חזי לוי למנכ"ל משרד הבריאות

5.6.2020 / 9:26

ועדת המינויים בנציבות אישרה את מועמדותו של פרופ' לוי, מנהל בית החולים ברזילי באשקלון לתפקיד, וכעת הוא יועבר לאישור הממשלה. לוי, שמונה על ידי השר הנכנס אדלשטיין, יחליף בתפקיד את משה בר סימן טוב

צילום: משרד הבריאות, עריכה: איתי עמרם

ועדת המינויים בנציבות שירות המדינה אישרה היום (שישי) את מועמדותו של פרופ' חזי לוי, מנהל בית החולים ברזילי באשקלון לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות. המינוי יועבר כעת לאישור הממשלה. לוי, שמונה לתפקיד על ידי שר הבריאות הנכנס יולי אדלשטיין יחליף את משה בר סימן טוב.

אדלשטיין הודיע על הבחירה בלוי בשבוע שעבר, והבהיר כי המינוי הוא פועל יוצא של רצונו למנות לתפקיד מנכ"ל המגיע מעולם הרפואה, זאת בניגוד למנכ"ל היוצא בר סימן טוב. במשרד הבריאות אמרו גם כי ניסיונו ברפואת חירום היה משמעותי בבחירה בו.

פרופ' חזי לוי. -, אתר רשמי
מינויו אושר. פרופ' לוי/אתר רשמי, -

לוי, בן 64, הוא מומחה לכירורגיה ששימש כקצין רפואה ראשי עד לשנת 2007 ופרש מצה"ל בדרגת תא"ל. עם שחרורו מונה לסמנכ"ל בכיר וראש מינהל רפואה במשרד הבריאות, ובשנת 2012 נכנס לתפקידו האחרון בבית החולים בעיר הדרומית.

עוד בוואלה!

מנכ"לי קופות החולים דורשים מאדלשטיין: תשקיע בנו לפני שיהיה מאוחר מדי

לכתבה המלאה

"בעת כזו, עם הצורך להתכונן לגל שני של נגיף הקורונה ועם הצבתה של מערכת הבריאות בראש סדר העדיפויות של ישראל, פרופ' חזי לוי הוא האדם הנכון לתפקיד", מסר השר אדלשטיין. "הניסיון הרב שצבר לאורך השנים והצלחותיו בזירות השונות מבטיחות את הצלחתו בתפקיד החשוב כל כך של מנכ"ל משרד הבריאות. אני מבקש להודות גם למנכ"ל המשרד הנוכחי משה בר סימן טוב על העבודה המאומצת והחשובה שעשה בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully