וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של בר סימן טוב: מנהל ביה"ח ברזילי ימונה למנכ"ל משרד הבריאות

פרופ' חזי לוי, קצין רפואה ראשי לשעבר ומומחה לכירורגיה, יחליף בתפקיד את משה בר סימן טוב, שהודיע על רצונו לסיים את התפקיד. אדלשטיין: "הוא האדם הנכון לתפקיד. מודה למנכ"ל היוצא על העבודה המאומצת והחשובה"

צילום: משרד הבריאות, עריכה: איתי עמרם

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע הערב (רביעי) על מינויו של פרופ' חזי לוי, מנהל בית החולים ברזילי באשקלון, לתפקיד מנכ"ל המשרד. הוא יחליף בתפקיד את משה בר סימן טוב, שהודיע על רצונו לסיים את התפקיד.

אדלשטיין הבהיר כי המינוי הוא פועל יוצא של רצונו למנות לתפקיד מנכ"ל המגיע מעולם הרפואה, זאת בניגוד למנכ"ל היוצא בר סימן טוב. במשרד הבריאות אמרו גם כי ניסיונו ברפואת חירום היה משמעותי בבחירה בו.

פרופ' חזי לוי. -, אתר רשמי
"צבר ניסיון רב". פרופ' חזי לוי/אתר רשמי, -

לוי, בן 64, הוא מומחה לכירורגיה ששימש כקצין רפואה ראשי עד לשנת 2007 ופרש בדרגת תא"ל. עם שחרורו מונה לסמנכ"ל בכיר וראש מינהל רפואה במשרד הבריאות, ובשנת 2012 נכנס לתפקידו האחרון בבית החולים בעיר הדרומית.

עוד בוואלה!

המנכ"ל שהפך לפנים של משבר הקורונה עוזב, ומותיר אחריו משרד מפולג

לכתבה המלאה

"בעת כזו, עם הצורך להתכונן לגל שני של נגיף הקורונה ועם הצבתה של מערכת הבריאות בראש סדר העדיפויות של ישראל, פרופ' חזי לוי הוא האדם הנכון לתפקיד", מסר השר אדלשטיין. "הניסיון הרב שצבר לאורך השנים והצלחותיו בזירות השונות מבטיחות את הצלחתו בתפקיד החשוב כל כך של מנכ"ל משרד הבריאות. אני מבקש להודות גם למנכ"ל המשרד הנוכחי משה בר סימן טוב על העבודה המאומצת והחשובה שעשה בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully