וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ישראל ברשימה: יוון תפתח את שעריה לתיירים מ-15 ביוני

משרד התיירות היווני פרסם רשימה של 29 מדינות מהן יוכלו להיכנס מבקרים, שיגיעו בטיסות ישירות לאתונה וסלוניקי. זאת, בניסיון להציל את ענף התיירות - המהווה 20% מכלכלת המדינה. "נקבל כל אחד שהתגבר על פחדיו ויש ביכולתו לבקר אצלנו"

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

יוון הודיעה אתמול (שישי) כי היא תפתח את שעריה לאזרחי 29 מדינות, בהן ישראל, החל מ-15 ביוני. המבקרים יורשו להיכנס בטיסות ישירות לאתונה ולסלוניקי, ויעברו בדיקות קורונה באופן אקראי. הממשלה הבהירה כי היא תפקח על ההתפתחויות הקשורות לנגיף, ותעריך את המצב בהתאם. רשימת המדינות המאושרות צפויה להתעדכן עד יום שני.

כלכלת המדינה, שהצליחה להתאושש ממשבר כלכלי בן עשור לקראת סוף 2018, נשענת במידה רבה על ענף התיירות - המהווה כ-20% ממנה, ומסתמכת עליו גם ביציאה מהמשבר הנוכחי. "המטרה היא לקבל כל תייר שהתגבר על פחדיו ויש ביכולתו לבקר אצלנו", אמר שר התיירות, הארי תאוהריס.

מתרחצים בחוף הים לאחר הקלת הנחיות הקורונה באתונה, יוון, 16 במאי 2020. רויטרס
פותחת את גבולותיה ל-29 מדינות. חוף הים באתונה לאחר הקלת המגבלות/רויטרס

ביוון הוכרז סגר בחודש מרץ, שסייע לה לצמצם את מניין הנדבקים בקורונה ל-2,909 בלבד, מספר נמוך בהשוואה לשאר המדינות באירופה. עם זאת, הוא הקפיא את פעילות המגזר העסקי וענף התיירות. כ-33 מיליון תיירים ביקרו ביוון בשנה שעברה, והניבו הכנסות של 19 מיליארד יורו.

עוד בוואלה!

סוריה: דאעש שרף למוות שני חיילים טורקים

לכתבה המלאה

השבוע חידשה המדינה את שירותי המעבורות לאייה ועסקי המזון פתחו את שעריהם, כשלושה שבועות לפני מועד כניסת התיירים הרשמי. מאז סוף מרץ, הנסיעות לאיים הוגבלו רק להעברת סחורות, כשרק תושבי הקבע הורשו להיכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully