וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירו בראשו באמבטיה: שני צעירים מואשמים ברצח מיכאל מילר במלון בת"א

כתב אישום הוגש שני תושבי בני ברק וגבעת שמואל שקשרו קשר לרצוח את הצעיר על רקע חובות כספיים. הם קבעו להיפגש איתו במלון "בראון ביץ' האוס", הובילו אותו לשירותים וירו בו למוות, כשהם קושרים שני אורחים וכולאים אותם באיומי אקדח. הם נאשמים גם בניסיון להשמיד ראיה

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד שני צעירים בגין רצח מיכאל מילר, צעיר בן 26 שנורה למוות בחדר האמבטיה במלון "בראון ביץ' האוס" שברחוב הירקון בתל אביב. מכתב האישום עולה כי במהלך האירוע, שאירע בחודש שעבר, מילר הכניס את נוריאל חג'אני בן ה-24 מגבעת שמואל ויעקב רובין בן ה-18 מבני ברק, לחדרו במלון, ושם נורה על ידי אחד מהם בראשו. השניים מואשמים בתקיפה בצוותא, בכליאת שווא, באיומים, בשיבוש מהלכי משפט ובניסיון להשמדת ראיה.

מחקירת האירוע, שפורסמה מוקדם יותר היום על ידי המשטרה, עלה כי שני החשודים קשרו קשר לרצוח את מילר בהמשך לסכסוך קודם על רקע חובות כספיים. בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רוזי כבאז ובן צור, נכתב כי בין הנאשם לנרצח שרר סכסוך בנוגע לחוב כספי שחג'אני דרש ממילר לשלם לו, ואיים עליו בפגיעה בגופו. במועד שאינו ידוע לפני 17 באפריל, חג'אני ורובין קשרו קשר לגרום למותו של מילר.

ביום האירוע, ב-18 באפריל, השניים רכבו על אופנוע מגבעת שמואל לתל אביב לאחר שקבעו להיפגש עם מילר. טרם הגעתם למלון הם הצטיידו הנאשמים באקדח, בחבלים ובטלפון ייעודי. הוא המתין להם בלובי המלון, קידם את פניהם והובילם לחדרו, שבו שהו שני אורחים, כשעל ראשם קסדות וכיסוי פנים.

מיכאל מילר. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נורה בראשו, בצווארו ובכף ידו. הנרצח, מיכאל מילר/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

כשהגיעו לחדר, שלף חג'אני את האקדח והוביל את מילר לחדר השירותים, שם ירה בו באמבטיה בכוונה להמית אותו. האורחים ניסו לצאת מחדר המלון, אך רובין מנע מהם וכלא אותם בחדר. חג'אני הצמיד את האקדח לראשם והשניים התחננו על חייהם. בתגובה, רובין קשר את האורחים בידיהם ורגליהם. מיד לאחר מכן, ירה חג'אני ירייה נוספת במילר כדי לוודא את מותו. כתוצאה ממעשיהם נגרמו למילר פצעי ירי בראשו, בצווארו ובכף ידו ומותו נקבע במקום.

הנאשמים עזבו את חדר המלון לאחר שלקחו איתם את מכשירי הטלפון הניידים של האורחים, של מילר והטלפון של המלון, עלו על האופנוע ונמלטו בנסיעה מהירה תוך מעבר ברמזורים אדומים. בדרך, עצרו הנאשמים סמוך לגשר המכביה בפארק הירקון והשליכו את הטלפונים כדי להעלים ראיות ולשבש את חקירת מעשה הרצח.

במקביל, שני הגברים האחרים שנותרו בחדר השתחררו מכבילתם ודיווחו למנהל הקבלה על המקרה. מסיכום חקירת המשטרה עולה כי הראיות שהוחבאו בנחל הירקון אותרו על ידי צוללנים. שני הנאשמים נעצרו שלושה ימים לאחר הרצח, בסוף החודש שעבר, ומעצרם הוארך מעת לעת.

עוד בוואלה!

ספורט מוטורי: באחה 'אשלים' סוגר את 2016 בסימן התחדשות מוטורית

לכתבה המלאה
פלמינגו. ניב אהרונסון
מלון "בראון ביץ'" ברחוב הירקון בת"א, זירת הרצח/ניב אהרונסון

עורכי הדין כבאז וצור מסרו עם הגשת כתב האישום כי "המשיבים ביצעו את המיוחס להם, לאחר תכנון מראש, בתעוזה, בקור רוח ובאלימות חמורה, כאשר בחדר המלון שוהים יחד עם המנוח אורחים נוספים. המשיבים תקפו את שני אורחים, איימו עליהם באמצעות הנשק וקשרו אותם באמצעות חבל בו הצטיידו מבעוד מועד. המשיבים פעלו ללא חשש או מורא, חדורי מטרה ונחושים לבצע את זממם - נטילת חיי אדם".

המשטרה מסרה כי "פענוח רצח זה מצטרף לפענוחים נוספים של מקרי רצח מהעת האחרונה. נמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים אשר פוגעים במרקם החיים הנורמטיבי ולשמירה על שלומו ובטחונו של הציבור".

(עדכון ראשון: 08:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully