וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 מקרים ב-12 יום: מנהל הדיר בקיבוץ בצפון מואשם בגניבת כבשים

26.5.2020 / 18:24

נגד הגבר בן ה-57 שעבד כאחראי על הדיר בקיבוץ עין חרוד איחוד, הוגש כתב אישום בגין גניבה של שבע כבשים ושקי מזון מהדיר שבו עבד מזה כ-12 שנים. הוא נתפס לאחר שמנהל המקום התקין מצלמות אבטחה, בעקבות החשד להיעלמות כבשים משם

עריכה: ניר חן

האחראי על דיר הכבשים של קיבוץ עין חרוד איחוד נאשם היום (שלישי) כי בשמונה הזדמנויות שונות גנב מהדיר שבע כבשים ו-15 שקי מזון. כתב האישום הוגש על ידי מחלקת התביעות של המשטרה בבית משפט השלום בטבריה, והוא מונה שמונה סעיפי אישום, בהם גניבה בידי עובד ממעבידו, איסור התעללות בבעלי חיים. לפי החשד שווי הגניבות הוא כ-20 אלף שקלים. החקירה נוהלה על ידי יחידת ארז של מג"ב.

מכתב האישום עולה כי הנאשם, גבר בן 57 תושב הכפר מוקייבלה שלמרגלות הגלבוע, עבד כאחראי על הדיר של הקיבוץ זה 12 שנים. בחודשים האחרונים החל מנהל הדיר, שבו כ-4,000 כבשים, לחשוד כי מהמקום נעלמו כבשים ושקים של אבקת חלב.

האחראי על דיר הכבשים של קיבוץ עין חרוד איחוד נאשם כי גנב מהדיר 7 כבשים ו-15 שקי מזון. שווי הגניבות: כ-20 אלף שקל. 26 במאי 2020. דוברות המשטרה, אתר רשמי
כבשים בתא המטען של מכוניתו של אחראי הדיר, בעת מעצרו/אתר רשמי, דוברות המשטרה

כשבדק את מצלמות האבטחה שהותקנו במקום, הבחין מנהל הדיר כי סמוך לשעת סיום עבודתו של העובד הוותיק, המצלמות מפסיקות לפעול למשך כחצי שעה ולאחר מכן שבות לעבוד מחדש. מנהל הדיר גיבה את המצלמות ממקור חשמל נוסף, והתקין מצלמה נוספת שכיסתה אזור סמוך שלא צולם קודם לכן.

עוד בוואלה!

הכבש ה-27: תושב הצפון כבן 20 נעצר בחשד לגניבת צאן

לכתבה המלאה
האחראי על דיר הכבשים של קיבוץ עין חרוד איחוד נאשם כי גנב מהדיר 7 כבשים ו-15 שקי מזון. שווי הגניבות: כ-20 אלף שקל. 26 במאי 2020. דוברות המשטרה, אתר רשמי
שמונה גניבות תועדו ב-12 ימים. כבשה בתא המטען של אחראי הדיר/אתר רשמי, דוברות המשטרה

המצלמות תיעדו בפרק זמן של 12 ימים שמונה מעשי גניבה. מכתב האישום עולה כי הנאשם היה קושר את רגלי הכבשים, מעמיס אותן על כף טרקטור ומוריד אותן במבנה ריק שבבוסתן סמוך. לאחר מכן נהג להגיע עם מכוניתו למקום סמוך ומעמיס את הכבשים לתוכה.

גם את שקי אבקת החלב העביר העובד באותה שיטה מהדיר למבנה הריק וממנו למכוניתו. בתום המעקב אחריו, שנערך באותם ימים על ידי שוטרי ימ"ר ארז במשמר הגבול-צפון, הוא נעצר ביום חמישי האחרון כשבמכוניתו שני כבשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully