וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בצפון: גבר בן 60 נהרג מירי במעלות-תרשיחא

גבר בן 60 אותר כשהוא ללא סימני חיים לאחר שנורה בעיר הצפונית. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום. מוקדם יותר נדקרה אישה בבאר שבע, לפי החשד על ידי בן זוגה. מצבה מוגדר קל

חשד לרצח נבין עמרני מחורה/דוברות המשטרה

(בווידאו: חשד לרצח ביישוב חריש, מאי 2020)

גבר בן 60 נהרג הערב (שלישי) מירי בשוק העירוני במעלות-תרשיחא. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו את האיש ברחוב הרצל בעיר, כשהוא עם סימני ירי וללא סימני חיים וקבעו את מותו. כוחות משטרה, בליווי מעבדה ניידת, הוזנקו למקום בודדו את הזירה והקימו מחסומים, פתחו בסריקות ופתחו בחקירה.

ערן בינימיני חובש בכיר במד"א סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60, שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ותוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו". אושרי אליהו, ראש סניף איחוד הצלה במעלות דיווח מהזירה כי "מדובר בגופת גבר שאותרה בשוק העירוני במעלות. כשהגענו למקום הוא היה ללא דופק ונשימה. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע".

מוקדם יותר הערב נדקרה אישה בבאר שבע, לפי החשד על ידי בן זוגה. מצבה מוגדר קל והיא פונתה לטיפול רפואי בבית החולים. נפתחו סריקות ונערכות פעולות לאיתורו של בן זוגה החשוד ברצח.

רצח בקריית מלאכי. דוברות המשטרה,
נורה ואותר ללא רוח חיים. זירת רצח/דוברות המשטרה

בשבוע שעבר נורה למוות צעיר בן 26 בחריש. הצעיר, סאלח ג'ורבאן, עבר עם משפחתו מג'סר א-זרקא לחריש לפני כשנה וחצי, זאת בעקבות סכסוך מתמשך שבו מעורבים כמה מבני המשפחה, ומסתמן כמניע לרצח.

במסגרת אותו סכסוך, נורה אחיו הצעיר, והוא מרותק מאז לכסא גלגלים. על הרקע הזה המשטרה פתחה בסריקות לאיתור חשודים במעשה, זמן קצר לאחר המקרה. חוקרי זיהוי פלילי (מז"פ) החלו באיסוף ממצאים בזירת הירי.

עוד בוואלה!

חשד לרצח: צעיר נורה למוות בחריש, סריקות אחר החשודים

לכתבה המלאה

יומיים קודם לכן, נרצחה מאיה ווישניאק צעירה בת 22, על ידי בן זוגה עמית אלמוג בדירה ברחוב אבטליון ברמת גן. אלמוג, תושב העיר בן 21, חנק אותה למוות והוא נעצר במקום. אמו של החשוד, אישה בת 50, אותרה בדירה כשהיא פצועה באורח קל, ופונתה על ידי מד"א לבית החולים איכילוב בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully