וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר נורה למוות בחריש, סריקות אחר החשודים

חובשים ופרמידקים שהוזעקו לזירת האירוע ברחוב טופז ביישוב ביצעו פעולות החייאה בצעיר, סאלח ג'ורבאן, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו בשטח. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור חשוד במעשה והחלה באיסוף ממצאים בזירה

צילום: מד"א, עריכה: ניר חן

צעיר בן 26 נורה למוות הבוקר (שני) בחריש. כוחות משטרה גדולים שהוזעקו לזירה ברחוב טופז ביישוב ופתחו בחקירה בחשד לרצח.

הצעיר, סאלח ג'ורבאן, עבר עם משפחתו מג'סר א-זרקא לחריש לפני כשנה וחצי, זאת בעקבות סכסוך מתמשך שבו מעורבים כמה מבני המשפחה, ומסתמן כמניע לרצח. במסגרת אותו סכסוך, נורה אחיו הצעיר, והוא מרותק מאז לכסא גלגלים. על הרקע הזה המשטרה פתחה בסריקות לאיתור חשודים במעשה, זמן קצר לאחר המקרה. חוקרי זיהוי פלילי (מז"פ) החלו באיסוף ממצאים בזירת הירי.

סאלח ג׳ורבאן בן 26, שנורה למוות ביישוב חריש. 18 במאי 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
נורה למוות בחריש. סאלח ג'ורבאן/אתר רשמי, אתר רשמי

הדיווח על המקרה התקבל בקרב גורמי החירום סמוך לשעה 06:00 בבוקר, אז הוזעקו חובשים ופרמדיקים של מד"א בליווי צוותי משטרה למקום. משהגיעו, פתחו הצוותים בפעולות להחייאת הצעיר, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו בזירה.

"כשהגענו למקום ראינו את הפצוע מחוסר הכרה עם פציעות בגופו", סיפר פרמדיק מד"א איתי טילינגר. "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה מתקדמות. מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד בוואלה!

לא הבחינו בילד שטבע: שני מצילים בבאר שבע יואשמו בגרימת מוות ברשלנות

לכתבה המלאה
זירת האירוע בו נרצח צעיר בן 26 ביריות ביישוב חריש. 18 במאי 2020. מד"א
כוחות רבים הגיעו לזירה. חריש, הבוקר/מד"א

לירי הבוקר קדם מקרה נוסף שהתרחש אמש, אז נורה למוות צעיר בן 20 ברחוב לילינבלום בקריית אתא. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים רמב"ם, כשהוא פצוע באורח אנוש, תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה. לאחר כשעתיים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. חקירה ראשונית העלתה חשד שמדובר ככל הנראה בניסיון חיסול.

חובש בכיר במד"א חי סוויסה, שהגיע לזירה, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו על המדרכה צעיר שוכב מחוסר הכרה עם פציעות בגופו, הוא היה ללא דופק וללא נשימה". הוא הוסיף כי "הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו תוך פעולות החייאה לבית חולים כשמצבו מוגדר קריטי".

עוברי אורח סיפרו כי הצעיר נורה בכל חלקי גופו על ידי אופנוען חולף שנמלט מהזירה. אחר החשודים מתנהל כעת מצוד נרחב, והועלה מסוק לאוויר כדי לסייע בחיפושים. אלי גד'ז חובש באיחוד הצלה סיפר כי "מדובר בפצוע אנוש כתוצאה מירי. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית רמב"ם בחיפה במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully