וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בצפון: בן 20 נורה למוות בקריית אתא

17.5.2020 / 23:22

צעיר נורה ברחוב לילינבלום בעיר ע"י אופנוען חולף שנמלט מהזירה, הוא פונה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם - שם נקבע מותו בתום פעולות החייאה. מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר ככל הנראה ברצח בעולם התחתון. מצוד נרחב אחר חשודים. בקלנסווה גבר בן 60 נורה למוות

צעיר בן 20 נורה הערב (ראשון) למוות ברחוב לילינבלום בקריית אתא. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים רמב"ם, כשהוא פצוע באורח אנוש, תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה. לאחר כשעתיים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה חשד שמדובר ככל הנראה בניסיון חיסול.

חובש בכיר במד"א חי סוויסה, שהגיע לזירה, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו על המדרכה צעיר שוכב מחוסר הכרה עם פציעות בגופו, הוא היה ללא דופק וללא נשימה". הוא הוסיף כי "הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו תוך פעולות החייאה לבית חולים כשמצבו מוגדר קריטי".

עוברי אורח סיפרו כי הצעיר נורה בכל חלקי גופו על ידי אופנוען חולף שנמלט מהזירה. אחר החשודים מתנהל כעת מצוד נרחב, והועלה מסוק לאוויר כדי לסייע בחיפושים. אלי גד'ז חובש באיחוד הצלה סיפר כי "מדובר בפצוע אנוש כתוצאה מירי. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית רמב"ם בחיפה במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

זירת הירי בקריית אתא 17 במאי 2020. איחוד הצהלה, אתר רשמי
זירת הירי בקריית אתא, הערב/אתר רשמי, איחוד הצהלה

מוקדם יותר הערב נורה למוות גבר בן 60 בקלנסווה. בתחילה, הוא נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע.

ביום שישי נורה למוות עמיד פאדל, תושב מע'אר בן 30. הרצח אירע סמוך לבית עסק בכפר מע'אר בצפון. פדאל שהה בתוך רכבו ומותו נקבע בתום ניסיונות החייאה של גורמי הרפואה, כשהיה בדרכו לבית החולים פדה-פוריה.

כוחות משטרה, בליווי מעבדה ניידת, הוזנקו למקום, הוקמו מחסומים והשוטרים פתחו בסריקות לאיתור חשודים. בשלב זה נראה כי המניע לירי הוא ככל הנראה סכסוך סביב חובות כספיים. פדאל נשוי ואב לתינוק בן חצי שנה, ובעבר היה בעליו של מגרש מכוניות בכפר.

עוד בוואלה!

חשד לרצח: גבר בן 30 נורה למוות ליד עסק בכפר מע'אר

לכתבה המלאה

בלילה שבין רביעי לחמישי נורה למוות צעיר בן 20 בשכונה 9 בחורה. צוותי מד"א שהגיעו למקום איתרו את הצעיר כשהוא פצוע באורח אנוש. הם פינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה, ולאחר כמה שעות נקבע מותו.

(עדכון ראשון 21:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully