וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתפרצות בבית הספר ברחובות: מורה רביעית נדבקה בקורונה

26.5.2020 / 11:20

בבי"ס "נבון" התגלתה אשת צוות חינוכי נוספת כנשאית של הנגיף, בנוסף ל-4 תלמידים שנמצאו חולים. עד כה הגיעו התוצאות של 68% מבדיקות הקורונה שנערכו במוסד, 22 תלמידים נוספים נשלחו לבידוד. מחנכת במעון מפוקח לגיל הרך בת"א גם נדבקה בקורונה, ומי ששהה שם נשלח לבידוד

צילום: יותם רונן

מורה נוספת התגלתה היום (שלישי) כנשאית של נגיף הקורונה בבית הספר "נבון" שברחובות. התוצאה התקבלה במסגרת הבדיקות הנערכות בבית הספר, לאחר ששלוש מורות וארבעה תלמידים נוספים נדבקו. עד כה, 68% מהבדיקות שנערכו לפני יומיים כבר העלו ממצאים, שנשלחו ישירות לנבדקים.

בעקבות הידבקותה של אשת הצוות החינוכי, הודיעה הנהלת בית הספר ל-22 תלמידי הכיתה הרלוונטית כי עליהם להיכנס לבידוד עד לתום שבועיים מהמגע האחרון, כלומר עד יום חמישי, 28 במאי. זאת, בנוסף ל-90 מתלמידי בית הספר שכבר נכנסו לבידוד עד כה.

בית הספר נבון ברחובות, שנסגר בעקבות הידבקות מורה בקורונה. 15 במאי 2020. יותם רונן, אתר רשמי
מקרה הידבקות נוסף. בית הספר "נבון" ברחובות/אתר רשמי, יותם רונן

מוקדם יותר החודש, ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, ניסה להרגיע את הורי התלמידים וקרא למשרד הבריאות לסייע בהכלת האירוע. "אנו נעשה כל שבידינו על מנת למנוע תחלואה נוספת. פעלנו והתעקשנו על ביצוע בדיקות לתלמידים, ומתברר שצדקנו בדבר הצורך בקיומן. סכנת התפרצות מרחפת מעל התלמידים בישראל אם הממשלה לא תנקוט באמצעי זהירות נוספים", אמר.

מאז התחדשות הלימודים, כחלק מהחזרה החלקית לשגרה, נרשמו כמה מקרים נוספים של הידבקות בקורונה. בבית הספר "סיני" לבנות ביבנה שש מורות התבקשו אתמול להיכנס לבידוד, לאחר שסייעת בבית הספר אובחנה כחולה מאומתת. הסייעת והמורות שהו יחד ביום שני שעבר ברכב הסעה לבית הספר, כשכולן עוטות מסיכת פנים, ולפי בית הספר הסייעת לא באה במגע עם תלמידים.

עוד בוואלה!

סערת בת השבע שאולצה להישאר בתחתונים: "האם ביימה את התמונה"

לכתבה המלאה
בית הספר נבון ברחובות, שנסגר בעקבות הידבקות מורה בקורונה. 15 במאי 2020. יותם רונן, אתר רשמי
112 תלמידים נכנסו לבידוד עד כה. בית הספר "נבון" ברחובות/אתר רשמי, יותם רונן

בישיבת "שיח תלמוד" באלעד נכנסו 17 תלמידים לבידוד עד 2 ביוני, לאחר שתלמיד נמצא כחולה בנגיף. בבני ברק, שני גנים עם 21 ילדים נכנסו לבידוד בגלל גננת שהתגלתה כנשאית. בירושלים, 60 ילדים מחמישה גנים נכנסו לבידוד, גם במקרה זה בשל גננת שחלתה בקורונה.

במעון של משרד העבודה והרווחה בתל אביב נדבק פעוט בן שנתיים, ובעקבות זאת 17 ילדים נכנסו לבידוד ביום שני השבוע. גם סייעת בגן עירוני בתל אביב נדבקה, ובעקבות זאת שבעה ילדים נכנסו לבידוד למשך שישה ימים. בראשון לציון, סייעת בגן "דני גיבור" אובחנה כחולה בנגיף, אך בבדיקות נמצא כי 20 ילדי הגן לא נדבקו ממנה. בתל אביב עלה בשבוע שעבר חשש שסייעת בגן פרטי בעיר חלתה אף היא, אולם כמה שעות לאחר מכן משרד הבריאות הודיע כי חלה טעות, והיא אינה נשאית של הנגיף.

בנוסף לכך, במעון מפוקח לגיל הרך בצפון תל אביב, נמצאה מחנכת בכיתת הפעוטות חיובית לקורונה. הודעה נמסרה להורים, והמעון כולו נסגר בהוראת משרד הבריאות. כל מי ששהו או ביקרו במעון הונחו להיכנס לבידוד של 14 יום, החל מהיום האחרון בו הייתה המחנכת במעון, 22 במאי. המעון יפתח מחדש ב-7 ביוני, בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

כמו כן, שישה דיירים במעון למוגבלויות ושני אנשי צוות נמצאו אתמול כנשאים של נגיף הקורונה, ופונו לטיפול בבית החולים הלל יפה בחדרה. זאת, לאחר שדיירת במוסד - מעון "בראשית" של משרד העבודה והרווחה - יצאה לביקור משפחתי במהלך סוף השבוע, וככל הנראה נדבקה מאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully