וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל ניסיון חיסול בבית שמש: חשודים נעצרו לאחר שהצמידו מטען חבלה לרכב

המשטרה עצרה ארבעה צעירים תושבי העיר בשנות ה-20 לחייהם לחקירה, לאחר שהצמידו על פי החשד מטען חבלה לרכב של אדם שחנה בחניון ביתו. חבלנים הוזעקו על מנת לנטרלו

עריכה: שאול אדם

(בווידאו: חשד לניסיון חיסול בג'סר א-זרקא)

המשטרה סיכלה הבוקר (שלישי) ניסיון חיסול בבית שמש ועצרה ארבעה חשודים לחקירה. בלשי המשטרה עצרו את הארבעה תושבי העיר בשנות ה-20 לחייהם לאחר שהצמידו על פי החשד מטען חבלה לרכבו של תושב המקום שחנה בחניון ביתו.

מדובר בפעילות מבצעית סמויה של בלשי היחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים. חבלנים הוזעקו למקום, מטפלים כעת במטען החבלה על מנת לנטרלו. הארבעה יובאו בהמשך היום לדיון בבית משפט השלום בירושלים בירושלים להארכת מעצרם.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר אירוע נוסף נחשד כניסיון חיסול, כשצעיר בן 20 נורה למוות ברחוב לילינבלום בקריית אתא. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים רמב"ם, כשהוא פצוע באורח אנוש, תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה. לאחר כשעתיים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

עוברי אורח סיפרו כי הצעיר נורה בכל חלקי גופו על ידי אופנוען חולף שנמלט מהזירה. אחר החשודים התנהל מצוד נרחב, והועלה מסוק לאוויר כדי לסייע בחיפושים.

עוד בוואלה!

חשד לחיסול בצפון: בן 20 נורה למוות בקריית אתא

לכתבה המלאה

לפני כשבועיים נורו למוות קרלוס אבו תמימי בן ה-39 ועופר אבו סעדה בן ה-27 סמוך לכיכר השוטר בדלית אל-כרמל. האירוע התרחש בשעות הערב, כשהשניים עצרו עם מכוניתם ליד פיצוצייה ביישוב. היורים נמלטו מהזירה, ושוטרים פתחו במצוד אחר החשודים, בין היתר תוך שימוש במסוק. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה, וכי הרקע והנסיבות לירי נמצאות בבדיקה.

תושב דליית אל כרמל, העוסק בתחום הביטחון, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "כנראה שהיישוב באמת הפך למגרש המשחקים של גורמים עברייניים". תושב אחר סיפר כי "רצח כזה לא מוכר פה. והצורה הקלה הזו בה זה התבצע מפחידה מאוד". לדבריו, "תושבים בכפר מודאגים מזה מאוד, זו עליית מדרגה. יש הסלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully