וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה נעצרה בחשד לקיום יחסי מין עם בנה המאומץ - אחרי שבעלה צילם אותם

29.6.2020 / 14:35

מורה מוויסקונסין נעצרה בגין חשד לקיום יחסי מין עם ילד אומנה בן 16 שלמד תחתה בעבר ועבר לגור בביתה. לאחר שחשד במעשים, בעלה מיקם מצלמה נסתרת בחדר בנו המאומץ, תפס אותם בעת מעשה והעביר את התיעוד למשטרה

מורה לאנגלית מוויסקונסין נעצרה בחשד לקיום יחסי מין עם בן אומנה בן 16, לאחר שבעלה החשדן צילם את השניים בחשאי בעת המעשה. סטפני פודלובסקי בת ה-36 ממחוז אוניידה נעצרה ב-15 במאי לאחר שסרטון וקובץ קול המשמש ראיות הועבר לידי המשטרה ע"י בעלה.

בחדשות NewsWatch12 דיווחו כי פודלובסקי שימשה כמורה של בן האומנה לפני כמה שנים כשזה למד בחטיבת הביניים ג'יימס וויליאמס, אולם אז לא היה בין השניים קשר מיני. הוא עבר לגור בבית המשפחה בשנה שעברה וכמה חודשים לאחר מכן החלו השניים בקשר מיני. בעלה של פודלובסקי חשד במערכת היחסים של השניים והציב מצלמה בחדר בנו כדי לתפוס אותם על חם. החשדות החלו אצלו כשאשתו ובנו היו מבלים זמן רב ביחד בחדר השינה של הבן כשהדלת נעולה. פודלובסקי טענה אז שהדלת הייתה סגורה מכוון שהילד היה "גיימר רועש".

המורה סטפני פודלובסקי מואשמת בקיום יחסי מין עם קטין. פייסבוק, צילום מסך
המורה סטפני פודלובסקי מואשמת בקיום יחסי מין עם קטין/צילום מסך, פייסבוק

על פי המשטרה, המפגשים המיניים התקיימו מספר פעמים בשבוע ונמשכו כשלושה עד ארבעה חודשים. המורה התפטרה מתפקידה לאחר הפרסום - באותו יום בו בעלה הגיש תביעת גירושין ממנה. פודלובסקי מואשמת במספר עבירות הכוללות תקיפה מינית של ילד אומנה, קיום יחסי מין עם ילד בגיל 16 ומעלה וגרימת נזק נפשי לילד. היא שוחררה בערבות של 5 אלף דולר ובתחילת החודש נערך לה שימוע ראשוני בו נקבע כי יש חשד סביר שהיא ביצעה פשע ולכן תעמוד למשפט ותואשם בלפחות שני סעיפים של תקיפה מינית. הדיון הראיות הראשון במשפטה נקבע ל-31.8.

עוד בוואלה!

עוזרת הוראה מואשמת באונס תלמיד בן 16 שאמר למשטרה: "חלום של כל ילד לשכב עם מורה"

לכתבה המלאה
המורה סטפני פודלובסקי מואשמת בקיום יחסי מין עם קטין. משטרת אוניידה, צילום מסך
תמונת המעצר של המורה/צילום מסך, משטרת אוניידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully