וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרת הוראה מואשמת באונס תלמיד בן 16 שאמר למשטרה: "חלום של כל ילד לשכב עם מורה"

3.3.2020 / 8:02

קורטני רוזנובסקי בת ה-31, עוזרת הוראה בתיכון בויסקונסין, מואשמת באונס תלמיד בן 16 לאחר שמורים הבחינו שהשניים מתראים הרבה ודיווחו למשטרה. התלמיד הכחיש ומאוחר יותר סיפר: "שמע, זה חלום של כל ילד לשכב עם מורה"

Courtney Roznowski appears in court in 2019/ABC

קורטני רוזנובסקי בת ה-31, עוזרת הוראה בבית הספר התיכון "גרין ביי סאות'ווסט" שבמחוז בראון, ויסקונסין, מואשמת באונס תלמיד בן 16 שסיפר למשטרה ש"זה חלום של כל ילד לשכב עם מורה". רוזנובסקי נעצרה באוגוסט בשנה שעברה לאחר שהרשויות קיבלו מידע מהמורים בבית הספר על הקשר הצמוד שלה עם אחד התלמידים. בשבוע שעבר היא הופיעה בבית המשפט וצפויה להופיע שוב ב-9 במרץ עבור שימוע בנושא עסקת טיעון ומתן גזר הדין. מאחר שלשניים נקבע מועד זהה, מעריכים שרוזנובסקי תחתום על עסקת טיעון שתפחית את עונשה.

קורטני רוזנובסקי מואשמת באונס תלמיד בן 16. Brown County Jail, אתר רשמי
קורטני רוזנובסקי מואשמת באונס תלמיד בן 16/אתר רשמי, Brown County Jail

המשטרה החלה בחקירה לאחר שאחד המורים פנה אליהם בטענה שמורים בבית הספר "מתלחששים" על "היחסים הקרובים באופן יוצא דופן" בין רוזנובסקי לתלמיד שלה, כשהשניים נראו מבלים יחד ארוכות במסדרונות בית הספר. החוקרים דיברו עם התלמיד, שהכחיש בהתחלה את הקשר - אך לבסוף אימת את הדברים. השוטרים פנו גם לרוזנובסקי שגם היא הכחישה תחילה את האשמות. רק כשהתבקשה להעביר להם את הנייד שלה, היא פרצה בבכי וסיפרה: "פטפטנו כמה פעמים רק כדי שאוכל לוודא שהוא בסדר". בהמשך, לכאורה, הודתה כי קיימה יחסי מין עם הילד - על אף שבמקור תכננה להיות רק המנטורית שלו.

רוזנובסקי סיפרה גם שהיא אוהבת את הקורבן באופן כזה ש"לא רציתי שמשהו רע יקרה לו". היא ניסתה להסביר את מעשיה וסיפרה למשטרה שבתקופה הזאת היא שתתה בכבדות וסבלה מבעיות אישיות קשות. התלמיד סיפר לחוקרים שהיו לו שני מפגשים מיניים עם רוזנובסקי, בהם היא אמרה לו שהוא "מיוחד ומגיעים לו דברים מיוחדים". לדברי התלמיד, הוא סיים את הקשר עם המורה בשלב מאוחר יותר.

קורטני רוזנובסקי מואשמת באונס תלמיד בן 16. Brown County Jail, אתר רשמי
המורה בבית המשפט, ככל הנראה צפויה להגיע לעסקת טיעון/אתר רשמי, Brown County Jail

רוזנובסקי מואשמת בשלוש עבירות של תקיפה מינית ושתי עבירות של חשיפת חלקים אינטימיים לילד. גיל ההסכמה בוויסקונסין עומד על 17. לאחר מעצרה באוגוסט, שוחררה רוזנובסקי בערבות של 10 אלף דולר. היא נמצאת כרגע בחופשה מנהלית ולא צפויה לחזור ללמד בבית הספר.

צפו בכתבה המלאה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully