וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יותר מעשור: מטוס ישראלי נחת בטורקיה כדי לסייע במאבק בקורונה

24.5.2020 / 9:54

אל על החלה בהפעלת טיסות מטען מתל אביב לאיסטנבול לצורך העברת ציוד הומניטרי. הטיסה שעברה דרך טורקיה וישראל והמשיכה לניו יורק הכילה עשרות טונות של אמצעים למאבק בנגיף, וכעת הוגשה בקשה להפעלת הקו באופן קבוע. בחברה בירכו: "עשינו היסטוריה"

אל על מטענים תפעיל טיסות מטען מטורקיה עם ציוד הומניטרי למלחמה בקורונה/דוברות אל על

חברת אל על החלה היום (ראשון) בהפעלת טיסות מטען מאיסטנבול, לאחר יותר מעשר שנים בהן לא נחת מטוס ישראלי בשטחה של טורקיה. הטיסות יערכו לשם העברת ציוד הומניטרי למלחמה בנגיף הקורונה לארצות הברית.

מטוס הדרימליינר של אל על, שהוסב לפעילות מטענים, ביצע את טיסת המטען הראשונה של החברה שנחתה היום באיסטנבול בשעה 7:00. המטוס הגיע ריק לטורקיה, שם העמיסו העובדים 24 טון של ציוד למאבק בקורונה. הטיסה המשיכה מטורקיה לתל אביב, שם נפרק חלק מהציוד. לאחר מכן נשלח המטען לניו יורק במטוס של אל על שפועל באופן קבוע בקו זה.

אל על מטענים תפעיל טיסות מטען מטורקיה עם ציוד הומניטרי למלחמה בקורונה, 24 במאי 2020. דוברות אל על, אתר רשמי
"היסטוריה". מטוס אל על שנחת בשטח טורקיה, היום/אתר רשמי, דוברות אל על

מנהל חטיבת המטענים באל על, רונן שפירא, בירך על המהלך. "נחתנו באיסטנבול אחרי יותר מעשר שנים שמטוס ישראלי לא נחת כאן - זו היסטוריה", אמר כשתיעד את המטוס בשטח טורקיה. "אל על מטענים הוסיפה את איסטנבול ליעדיה. אנו מובילים ציוד הומניטרי לקורונה מפה לארצות הברית".

עוד בוואלה!

הלוואה בערבות המדינה ופריסת חוב: חבילת הסיוע שהציע האוצר לאל על

לכתבה המלאה
אל על מטענים תפעיל טיסות מטען מטורקיה עם ציוד הומניטרי למלחמה בקורונה, 24 במאי 2020. דוברות אל על, אתר רשמי
העמסת הציוד למלחמה בקורונה באיסטנבול. מטוס אל על, היום/אתר רשמי, דוברות אל על

בשלב זה, אושר לאל על להפעיל השבוע שתי טיסות מטען לצרכים הומניטריים. עם זאת, חברת התעופה הגישה בקשה לרשויות בטורקיה להפעלת טיסות מטען באופן קבוע.

בימים אלה מפעילה אל על את כל צי המטוסים שלה לצורכי העברת מטענים. חברת התעופה מטיסה ציוד הומניטרי מעשרה יעדים בסין למדינות שונות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully