וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בגבול ירדן: חשודים בניסיון הברחת נשק חצו לשטח ישראל ונורו

המשטרה בשיתוף עם צה"ל ירו לעבר שני אזרחי ירדן שחצו את הגבול באזור נהריים. גבר בן 49 נפצע קל ופונה לבית החולים פוריה, והחשוד הנוסף נמלט בחזרה לירדן. הכוחות הפעילו פצצות תאורה שגרמו לשריפה באזור, אך הושגה שליטה על האש. נמצאו אמצעי הלחימה שניסו השניים להבריח

גבול ירדן: חשוד חצה לשטח ישראל ונורה, במקום פרצה שריפה/צילום: משטרת ישראל, עריכה: ניר חן

יחידת הגבולות של המחוז הצפוני במשטרה, יחד עם כוחות צה"ל, סיכלו הלילה (רביעי) ניסיון להברחת נשק של שני חשודים שחצו את הגבול לישראל באזור גשר נהריים. הכוחות זיהו את השניים, אזרחי ירדן, ופתחו בירי לעברם כחלק מנוהל מעצר חשוד. אחד החשודים, גבר בן 49 שלא היה חמוש, נפצע באורח קל ופונה לבית החולים פדה-פוריה בטבריה. החשוד השני נמלט בחזרה לשטח ירדן.

הרקע לאירוע הוא פלילי, והמשטרה מסרה כי במהלך הפעילות נמצאו תשעה אקדחים, שישה רובים ואמצעי לחימה נוספים שניסו השניים להבריח. לפי דובר צה"ל, במהלך הסיכול נורו פצצות תאורה שגרמו לשריפות באזור. הושגה שליטה על האש, ואין נפגעים בצד הישראלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השריפה בעקבות הירי באזור נהריים, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו הפעם השנייה בשבוע האחרון שצה"ל יורה לעבר חשודים שחצו את הגבול לישראל. ביום ראשון האחרון חשוד חצה את הגבול מלבנון ונורה על ידי כוח צה"ל. מתחקיר ראשוני עלה כי החשוד זוהה במהלך מארב שגרתי בהר דב. החשוד, שלא היה חמוש, נפצע מהירי ופונה כשמצבו קשה לבית חולים רמב"ם בחיפה על ידי מסוק צבאי.

גורמים בפיקוד צפון מסרו שהמפקדים בשטח טענו כי בוצע נוהל מעצר חשוד לפני הירי. עוצבת הגליל פתחה בתחקיר אירוע לבירור נסיבות המקרה. בערוץ אל-מנאר המזוהה עם חיזבאללה דווח כי מדובר בעובד סורי שרעה צאן עבור אזרח לבנוני בשם אסמאעיל נאצר.

עוד בוואלה!

כוכבי ברקע הדיווח על מתקפת הסייבר באיראן: "נפגע באויב בכלים מגוונים"

לכתבה המלאה
אמצעי לחימה שנתפסו על ידי המשטרה, באירוע בו שני חשודים מירדן ניסו להבריח נשק לשטח ישראל באזור נהריים. 20 במאי 2020. דוברות משטרת ישראל
אמצעי הלחימה שניסו החשודים להבריח לשטח ישראל/דוברות משטרת ישראל

לפני כשבועיים נעצרו חמישה בני אדם לאחר שניסו לחצות את הגבול מלבנון לשטח בישראל. לפי דובר צה"ל, החשודים נתפסו במהלך הניסיון לעבור את גדר המערכת. החמישה, אזרחי סודאן, ככל הנראה הגיעו לישראל כדי למצוא עבודה, ולאחר תחקור קצר בשטח הוחזרו ללבנון.

(עדכון ראשון: 08:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully