וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוכחה חד משמעית שחייזרים עקבו אחרי האסטרונאטים בחללית אפולו 7"

29.5.2020 / 0:18

חוקר חייזרים מצא תמונה ישנה של נאס"א ובה נראה עצם ירוק בלתי מזוהה באחת התמונות שצילמו האסטרונאוטים שהיו בתוך החללית והוא בטוח: "זו הוכחה שעקבו אחרי המשימה"

צילום: NASA, UFO-mania, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון - ואולי בכלל האדם לא נחת על הירח?

בסיסים סודיים של חיזרים על כדור הארץ. ערי חייזרים על הירח. חייזרים שעושים סקס עם בני אדם. הסתרת מידע מצד הקונגרס, נאס"א והפנטאגון. וירוס קיצוני שהוחדר לכדור הארץ מהחלל. שמענו כבר על כל תיאורית קונספירציה אפשרית הנוגעת לקיומם של חייזרים - אז מה חדש הפעם?

אנחנו שמחים שאתם שואלים, כי כנראה הדבר הבא בקרב המאמינים הוא תמונה שצולמה על ידי נאס"א במהלך המשימה של אפולו 7 ב-1968 בה נראה, כך לפחות על פי מומחה החייזרים סקוט ווארינג, הוכחה נוספת שחייזרים עוקבים מקרוב על התנועה בכדור הארץ והניסיונות שלנו להגיע לחלל החיצון.

אפולו 7 הייתה המשימה המאוישת השנייה בתוכנית אפולו להנחתת אדם על הירח, והראשונה שהסתיימה בהצלחה. מטרתה הייתה לבדוק את תפקוד תא הפיקוד, לבדוק את ביצועי הצוות, רכב החלל ואמצעי תמיכת המשימה. במשך 11 יוםבאוקטובר 1968 בוצעו מבחנים שונים בחללית. מערכת ההנעה של החללית, שנועדה להכניס אותו למסלול סביב הירח ולהוציא אותו משם, פעלה ללא תקלה במשך שמונה הפעלות שנמשכו בין חצי שנייה ל־67 שניות.

אז למה פתאום נזכרו במשימה הזו של נאס"א? "מצאתי תמונה של נאס"א מהמשימה הישנה של אפולו 7 ב-1968, ובה נראה עצם בלתי מזוהה ירוק בפינה השמאלית העליונה", כתב ווארינג באתר האינטרנט שלו, "התמונות נלקחו על ידי האסטרונאוטים והן של מדבר המלח סאלאר דל הומבררה שבצפון מערב ארגנטינה".

"העצם בתמונה לא דומה לשום דבר שראינו, ונראה כאילו הוא עובר ממש מתחת לחללית אפולו 7", ממשיך ווארינג, "התמונה נותנת לנו הרבה מידע על המיקום של החללית, התאריך, סוג המצלמה ועוד הרבה דברים. התסכלתי על תמונות קרובות לאותה תמונה, ולא יכולתי למצוא את העצם הזה באף אחת מהן. העצם נמצא רק בתמונה הזת, ומדובר בהוכחה חד משמעית שהחייזרים צפו במשימה ההיסטורית של אפולו 7 מקרוב", הוא מסכם.

חלק מקוראיו לא ממש הסכימו עם המסקנות שלו שמדובר בחללית של חייזרים: "זה כוכב נופל או מטאור", כתב אחד מהם, "הם מפיצים את האור הזה כשהם פוגשים את השכבה העליונה של האטמוספירה", אבל היו רבים אחרים שלגמרי קיבלו את הקביעה שזה הוכחה מטורפת לקיומם של חייזרים ולכך שהם עוקבים אחרינו בחלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully