וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הדחתו של דונלד טראמפ תאפשר גילוי מרעיש ב-2020?

18.1.2020 / 0:01

סטפן באסט, חוקר חייזרים נודע, טוען שנשיא ארה"ב הוא זה שמונע מבני האדם לבוא במגע עם חוצנים וסבור שלולא היה נבחר, היינו נחשפים אליהם כבר לפני שנתיים

The Disclosure Activists

האם דונלד טראמפ הוא זה שמונע מארצות הברית לחשוף את "האמת" על העב"מים והחייזרים? סטפן באסט, אקטיביסט פוליטי וחוקר של העולם החוצני סיפר בראיון ל"דיילי מייל" שטראמפ הוא זה שמטיל אמברגו על חשיפה גדולה בנושא ושאם הוא לא היה נבחר לנשיאות ב-2016, היינו כבר נחשפים לעולמם של החייזרים.

באסט הוא מייסד Paradigm Research Group שמנסה כבר שנים לשכנע את ממשלת ארה"ב לחקור ולחשוף את "האמת" על חוצנים ועב"מים - אותם הוא מכנה "תופעה אווירית בלתי מוסברת". PRG הוקמה ב-1996 במטרה לחשוף את המידע החסוי אודות חוצנים שיש לטענתם בידי הממשלה האמריקאית, לתמוך בפעילים פוליטיים בעלי כוונות דומות במקומות אחרים בעולם וכן על מנת לקדם מחקר הקשור בתחום. היעדים שאנשי PRG הציבו לעצמם כוללים יעוץ פוליטי והקמת לובי לקידום הוצאה לפועל וחקיקה, איסוף כספים למימון מחקר ופעילות פוליטית, יצירת קשרים עם התקשורת, עריכת מחקרים משניים המבוססים על חומר כמו זה הקיים בספריית הקונגרס האמריקאי והארכיב הלאומי של ארה"ב, הפצת מידע באמצעי התקשורת ועוד. בקצרה, הם לא רק מאמינים שחוצנים ביקרו כאן, הם גם משוכנעים שיש מי שטורח להסתיר את זה מפנינו. אולם, כעת באסט סבור ששנת 2020 יכולה להיות השנה שבה הממשלה וקציני הצבא יחשפו את האמת על ביקורם של החייזרים והעולם שלא הכרנו עד כה.

אילוסטרציה טראמפ וחייזרים. רויטרס, עיבוד תמונה
מסתיר את הגילוי המרעיש? דונלד טראמפ/עיבוד תמונה, רויטרס

"החשיפה מאוד קרובה", הוא אמר, "למעשה אם לא השינויים הפוליטיים שהתרחשו בארה"ב היינו כבר נחשפים במשך שנתיים לתגליות בנושא. אם נוכל לפתור את הבעיה הפוליטית הקטנה הזו בארה"ב ולחזור לשפיות פוליטית וממשלה מתפקדת, אני משוכנע שהייצורים מהחלל החיצון ייחשפו בפנינו".

סטפן, שסבור גם שחייזרים היו אלו ששיתקו את הנשק הגרעיני של בני האדם כדי להראות לנו כמה אנחנו חסרי תועלת, טוען שברגע שה"אמברגו על האמת" יוסר, בני האדם יבואו במגע מלא עם החוצנים. הוא הוסיף שזה גם יגרום לכך שהחוצנים יחלקו עם בני האדם את הרפואה המתקדמת שלהם, מה שיציל אותנו ממשבר אנטיביוטי גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully