וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייזרים ניטרלו את הנשק הגרעיני כדי להראות כמה בני האדם הם חסרי תועלת"

2.12.2019 / 10:04

סטפן באסט, לוביסט שחוקר את תופעת החוצנים טוען: "עדי ראייה הבחינו בחייזרים שולטים בקלות בנשק הגרעיני שלנו. הם לא מנסים לאיים, אלא פשוט תומכים בפירוק גרעיני שזורע הרג"

צילום: ארכיון צבא ארה"ב, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון - תיעוד: ניסוי גרעיני שערך צבא ארה"ב בשנות ה-50

חייזרים ניטרלו את הנשק הגרעיני של בני האדם כדי להראות לאנושות עד כמה היא "חסרת תועלת" נגד הטכנולוגיה העילאית שלהם - כך לפחות טען לאחרונה אקטיביסט ולוביסט פוליטי שחוקר את הנושא. סטפן באסט, מייסד Paradigm Research Group שמנסה כבר שנים לשכנע את ממשלת ארה"ב לחקור ולחשוף את "האמת" על חוצנים ועב"מים - אותם הוא מכנה "תופעה אווירית בלתי מוסברת".

PRG הוקמה ב-1996 במטרה לחשוף את המידע החסוי אודות חוצנים שיש לטענתם בידי הממשלה האמריקאית, לתמוך בפעילים פוליטיים בעלי כוונות דומות במקומות אחרים בעולם וכן על מנת לקדם מחקר הקשור בתחום. היעדים שאנשי PRG הציבו לעצמם כוללים יעוץ פוליטי והקמת לובי לקידום הוצאה לפועל וחקיקה, איסוף כספים למימון מחקר ופעילות פוליטית, יצירת קשרים עם התקשורת, עריכת מחקרים משניים המבוססים על חומר כמו זה הקיים בספריית הקונגרס האמריקאי והארכיב הלאומי של ארה"ב, הפצת מידע באמצעי התקשורת ועוד. בקצרה, הם לא רק מאמינים שחוצנים ביקרו כאן, הם גם משוכנעים שיש מי שטורח להסתיר את זה מפנינו.

כשנשאל באסט מה המניע של החייזרים ללשתק את הנשק הגרעיני על פני כדור הארץ, הוא טען שמספר עדי ראייה הבחינו בחייזרים שולטים בנשק הגרעיני שלנו בקלות מדהימה והוסיף שזה לא נועד כדי לאיים עלינו, אלא רק כדי להראות לנבני האנוש שהחוצנים תומכים בפירוק גרעיני. בראיון ל"דיילי סטאר" הוא אמר: "הם משתקים את הנשק הגרעיני שלנו שוב ושוב, אבל זה לא אומר שהם רעים. עדי הראייה שצפו בזה מאמינים שזה לא מעשה שמבשר רעות, אלא יותר כדי לשדר מסר שהדברים האלו חסרי תועלת. הם כאילו מראים לנו שהנשק הגרעיני חסר תועלת נגדם, והוא רק תורם לאונושת להרוג אחד את השני - אז מדוע לא להיפטר ממנו? זו הפרשנות שלהם".

צפו בסטפן באסט מדבר על התערבות החייזרים בניסויים גרעיניים

אגב, זו לא הפעם הראשונה שהיו טענות לכך שחייזרים מנטרלים נשק גרעיני ומגלים עניין בבסיסים צבאיים. בובו ג'ייקובס, לשעבר סגן משנה בחיל האוויר האמריקאי, נתן ראיון ללארי קינג ב-2008 שבו הוא טען שבמהלך ניסוי טילים גרעיני בשנות ה-60, אובייקט גדול הבזיק בשמיים ויצר בלבול גדול בצבא האמריקאי, שנתן הוראה "לעולם לא לדבר על המקרה הזה שוב". בנוסף, דוקטור אדגר מיטשל, שהיה אסטרונאוט אמריקני שיצא למשימת אפולו 14 והיה האדם השישי שדרך על פני הירח,סיפר ל-Mirror הבריטי שחייזרים היו אלה שמנעו מברית המועצות להטיל פצצת אטום על ארצות הברית בזמן המלחמה הקרה. "דיברתי עם טייסים רבים שהשתתפו במלחמה והם סיפרו שחייזרים יירטו ופגעו בטילים שהיו אמורים לפגוע בארצות הברית". מיטשל, שנולד וגדל בניו מקסיקו, התגורר בסמוך לרוזוול, העיירה בה על פי טענות שונות התרסק עב"ם בשנת 1947. באיזור אחר של ניו מקסיקו נערכו ניסויי טילים של הצבא האמריקאי. "אף אחד לא מכיר את האיזור הזה טוב כמוני. שוחחתי עם אנשים שעבדו באיזורים בהם בוצעו ניסויים והם הבהירו לי שחייזרים עזרו לשמור על שקט ויציבות בכדור הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully