וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 41 נמצא מת ברכבו בחדרה עם סימני מכת חום וכוויות

18.5.2020 / 17:07

הגבר אותר על ידי עוברי אורח כשהוא שוכב מחוסר הכרה ברכבו הסגור, וצוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. ככל הנראה, הוא עבר אירוע רפואי ונותר ברכב שעות רבות עד שחולץ ללא רוח חיים. בן 63 אותר מחוסר הכרה ברחוב בנתניה כשהוא סובל מפגיעת חום קשה

גבר בן 41 נמצא מת בתוך רכב עם סימני מכת חום וכוויות/-

גבר בן 41 נמצא היום (שני) מת בתוך רכב סגור ברחוב הסיגלית בחדרה. עוברי אורח ראו כי הוא שוכב מחוסר הכרה וחילצו אותו מרכבו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, איתרו את הגבר ללא רוח חיים ועם סימני מכת חום וכוויות, ונאלצו לקבוע את מותו. ככל הנראה, בן ה-41 עבר אירוע רפואי בעת ששהה ברכבו, ונותר שם בחום במשך שעות ארוכות.

חובש מד"א אנס אגבאריה סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הגבר עם כוויות חום קשות שוכב מחוץ לרכב. אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שהם ראו אותו שוכב מחוסר הכרה ברכב וחילצו אותו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בן 41 מת ממכת חום ברכב בחדרה. 18 במאי 2020. מד"א
בן 41 מת ברכבו ממכת חום. חדרה, היום/מד"א

במקביל, גבר בן 63 נמצא שכוב על ספסל כשהוא מחוסר הכרה ברחוב הרצל בנתניה, כשהוא סובל מפגיעת חום. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים לניאדו בעיר גבר כבן 63 כשהוא במצב קשה.

פראמדיקית מד"א נועה זוארי סיפרה כי "הגבר שכב על ספסל ברחוב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעת חום קשה. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ המקוררת ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור וסיוע נשימתי כשמצבו קשה".

עוד בוואלה!

גל חום חסר תקדים: טמפרטורות קיצוניות של יותר מ-40 מעלות עד סוף השבוע

לכתבה המלאה
גבר בן 41 נמצא מת בתוך רכב בחדרה עם סימני מכת חום וכוויות. -, מד"א
הגבר אותר ללא רוח חיים ומותו נקבע במקום. חדרה, היום/מד"א, -

מזג האוויר הקיצוני הביא אתמול למותו של גבר בן 60 ממכת חום בדימונה. הגבר נמצא מחוסר הכרה בשדרות הרצל בעיר. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי במקום וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו.

פראמדיק מד"א אלישיב אמתי סיפר כי "על המדרכה שכב גבר כבן 60 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני מכת חום קשה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל מתן תרופות, הנשמות ועיסויים". אמתי הוסיף כי "הוא היה חם מאוד למגע, ובמשך קרוב לשעה של החייאה קיררנו אותו בעזרת ליטרים רבים של מים, שהשכנים הביאנו לנו בדליים. לצערנו מצבו היה קריטי ולאחר זמן ממושך נאלצנו לקבוע את מותו".

(עדכון ראשון: 16:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully