וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחאה על תקיפות אלימות: בתי החולים הפסיכיאטריים פתחו בשביתה

הצוותים הרפואיים במרכזים לבריאות הנפש ברחבי הארץ ישבתו מעבודתם במשך כמה שעות, בעקבות שתי תקיפות נגד אחיות שאירעו בסוף השבוע בבאר יעקב ובעכו. יו"ר ההסתדרות הרפואית פנה לראש הממשלה ולשרים: "ממשיכים להיות הפקר למרות שורת הבטחות והמלצות"

צילום: אנשי הדממה, מקור אמין, דוברות מד"א, דובורות משטרת ישראל ויותם רונן עריכה: אביחי ברוך וניר חן

(בווידאו: גבר דקר מאבטח בבית החולים תל השומר ונורה למוות)

בתי החולים הפסיכיאטריים ברחבי הארץ שובתים היום (ראשון) במשך כמה שעות במחאה על שני אירועי אלימות שאירעו במהלך סוף השבוע בבאר יעקב ובעכו. במהלך השביתה, הצוותים הרפואיים יקיימו אסיפות הסברה ועצרות מחאה כאות הזדהות עם המותקפים.

יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי, שיגר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרים נוספים, בו הבהיר כי האלימות במערכת הבריאות הפכה למגיפה. "אני שב ומזכיר כי הצוותים הרפואיים ממשיכים להיות הפקר למרות שורה של הבטחות והמלצות של ועדות ממשלתיות, שלא מיושמות בפועל", כתב חגי. "זו העת לשלב ידיים, כל המשרדים והגופים הרלוונטיים, ודאי לאור הקמתה של ממשלה חדשה בישראל. אסור לאיש מאיתנו להתפשר על חוסנם של הצוותים הרפואיים שעושים לילות כימים עבור מטופליהם".

המרכז הרפואי לבריאות הנפש אברבנאל. ברני ארדוב
שביתה בת כמה שעות. בית החולים הפסיכיאטרי אברבנאל/ברני ארדוב

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אמש בשלושה ימים את מעצרו של צעיר בן 25, החשוד בתקיפת אחות במרכז לבריאות הנפגע בבאר יעקב. כתוצאה מהתקיפה האחות נפצעה והיא מאושפזת בבית החולים תל השומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully