וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט הכחיש המשך מו"מ עם הליכוד: "אין כלום כי לא היה כלום"

14.5.2020 / 19:51

יו"ר ימינה דחה את הטענות לפיהן בעקבות דחיית השבעת הממשלה נמשכים המגעים להצטרפות מפלגתו לקואליציה. בנט שב ותקף את נתניהו: "רוצה לצדו גמדים מוחלשים, לא ימנים חזקים". סמוטריץ': "מרוב שנתניהו מנסה לפרק אותנו מבפנים, הוא פירק את עצמו"

מסיבת עיתונאים של ימינה/רוני כנפו

ראשי מפלגת ימינה ערכו הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לאחר הודעתם על מעבר לאופוזיציה בעקבות כישלון המו"מ עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. יו"ר ימינה נפתלי בנט דחה את הטענות על המשך המגעים בין שתי המפלגות בעקבות דחיית השבעת הממשלה ליום ראשון. "אין כלום כי לא היה כלום. מהרגע הראשון לא היה מו"מ מהצד של נתניהו כדי להכניס אותנו. אני אומר את זה לליכודניקים שמנסים להלחיץ אותם, זה ספין", אמר בנט.

יו"ר ימינה המשיך במתקפה נגד ראש הממשלה וטען כי הוא "רוצה לצדו גמדים מוחלשים, לא ימנים חזקים, וזה אנחנו". לדבריו, "לא ביקשנו את זה אבל אנחנו בהחלט שלמים עם זה והולכים לאופוזיציה בראש מורם.
בממשלה הזו שהולכת יותר מידי שמאלה, היינו נעלמים. היינו נאלצים ליישר קו עם דברים שרחוקים מעולם הערכים שלנו. באופוזיציה נוכל לחזור לומר את האמת שלנו הכי מחודדת שיש, וישראל חייבת את זה".

שר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, בהצהרה לתקשורת, מלון שערי ירושלים, 14 במאי 2020. ללא, צילום מסך
"הולכים לאופוזיציה בראש מורם". בנט, הערב/צילום מסך, ללא

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' עלה לאחר בנט ואמר כי הם הולכים לאופוזיציה בראש מורם למרות שלא רצו זאת. "הציונות הדתית מובילה, פורצת דרך בכל תחום במדינת ישראל. ראש הממשלה הפנה עורף לציבור המדהים הזה אבל חמור מכך - לערכיו", אמר סמוטריץ'. "וזו בדיוק ההזדמנות להציב את האלטרנטיבה. בממשלה הזו שהולכת יותר מידי שמאלה, היינו נעלמים". לדבריו, "היינו נאלצים ליישר קו עם דברים שרחוקים מעולם הערכים שלנו. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו או למדינת ישראל. באופוזיציה נוכל לחזור לומר את האמת שלנו הכי מחודדת שיש, וישראל חייבת את זה. חבריי בליכוד, עזבו את משחקי הכסאולוגיה, לא עזרתם אומץ לכתוב את המילה ריבונות בקווי היסוד של הממשלה. ואם אין לכם אומץ, אז למה יהיה לכם אומץ לדרוש ממנו לבצע? אחיי החרדים, ויתרתם על המילים סטטוס קוו בקווי היסוד".

ח"כ איילת שקד אמרה כי היום הייתה אמורה לקום ממשלת שמאל בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו. "ממשלה שמפחדת לכתוב את המילים יהודה ושומרון בקווי היסוד שלה. אנחנו לא היינו מפחדים, היינו דורשים להכניס את המילים האלה לקווי היסוד", אמרה שקד במסיבת העיתונאים. "גוש הימין עשה את שלו, גוש הימין יכול ללכת. צר לנו שנתניהו בחר לפרק אותו ברגע שהוא בחר כלה חדשה מגוש השמאל".

עוד בוואלה!

בנט: "הולכים בלב שלם לאופוזיציה, נתניהו בחר להיפטר מימינה"

לכתבה המלאה
ח"כ איילת שקד בהצהרה לתקשורת, מלון שערי ירושלים, 14 במאי 2020. ללא, צילום מסך
"גוש הימין עשה את שלו, גוש הימין יכול ללכת". ח"כ שקד במסיבת העיתונאים, הערב/צילום מסך, ללא

הליכוד מסר בתגובה לדבריו של בנט כי "בנט זרק את כל מפלגתו לאופוזיציה רק כי לא קיבל את תיק הבריאות. הוא יודע שזאת האמת ולכן הוא מזיע ומשקר. מי שפרש מגוש הימין זה בנט שניהל מגעים עם גנץ כדי להיכנס לממשלת מיעוט וסירב להמליץ לנשיא על ראש הממשלה נתניהו בניגוד להתחייבותו לבוחר". עוד נכתב כי "בזמן שראש הממשלה נתניהו יחיל ריבונות על יהודה ושומרון, כפי שמופיע ומתחייב בהסכמים הקואליציוניים, בנט יבלה באופוזיציה עם לפיד, ליברמן ויזבק. תם עידן בנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully