וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לנו איביזה: אי המסיבות שומם בגלל הקורונה

14.5.2020 / 9:23

המועדונים באתר הנופש סגורים ושוממים בגלל המגיפה, וכשהקיץ מתקרב הם יודעים שזה לא יהיה אותו הדבר. "אתם לא תרגישו את איביזה האמיתית. בדיקות הן הדרך היחידה שלנו להחזרת התיירות"

האי איביזה, 2011. רויטרס
שלושה מיליון תיירים בכל שנה. איביזה/רויטרס

המועדונים באיביזה נותרו השנה ריקים בשל מגיפת הקורונה. בכל שנה, שלושה מיליון תיירים מגיעים לאי הספרדי, אך מנהל חברה שבבעלותה שני מועדונים סיפר כי המקום כל כך ריק, עד שזה מרגיש כמו "האנגובר". "אנחנו כבר במאי, העונה כאן. הקיץ כאן ואין טיסות, אין ספינות, אין תנועה בין הגבולות באירופה. זה באמת קשה", אמר לרשת CNN.

המועדונים הם לא היחידים שנפגעו מהצמצום במספר התיירים. נשיא מועצת איביזה, וינסנט מארי, אמר כי הכלכלה של האי כולה מרגישה את הנטל. "ההשלכות קשות. התעשייה היחידה שלנו היא תעשיית התיירות, ועכשיו אף אחד לא בא". הוא רוצה לפתוח את האי בהקדם האפשרי, אך לא רוצה להביא עוד מקרים באיביזה.

Embed Code:

"זה הכרחי לשלוט על נמל התעופה, לשלוט שמי שמגיע חופשי מנגיף. בדיקות הן הדרך היחידה שלנו להחזרת התיירות", אמר.

עוד בוואלה!

האישה המבוגרת בספרד, בת 113, החלימה מקורונה

לכתבה המלאה

בעוד שכמה מועדונים החלו לערוך מסיבות במציאות וירטואלית, המנהל אמר כי אין דרך של ממש לפתוח מחדש את המועדונים "ללא חיסון". הוא ציין כי המבקרים עדיין יכולים להינות מאיביזה גם ללא המועדונים, אך "אתם לא תרגישו אותו הדבר, אתם לא תרגישו את איביזה האמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully