וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות אלפי שקלים נתפסו: בכיר במס הכנסה בצפון נעצר בחשד לעבירות שחיתות

המשטרה פשטה על בתיהם של ארבעה חשודים, בהם שני עובדי מס הכנסה נוספים בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. הבכיר פעל לקדם תועלת של אחרים עבור תשלום. עם מעצר החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם שבמהלכם נתפסו סכומי כסף גדולים

צילום: תאגיד השידור הישראלי, עריכה: איתי עמרם

בכיר במשרד מס הכנסה בצפון נעצר הבוקר (רביעי) לאחר שנחקר באזהרה בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. יחד עמו נעצרו שני עובדים נוספים ואזרח. ראש החוליה במשרד הממשלתי הוא החשוד המרכזי בפרשת השחיתות ועמו נעצרו גם שני יועצי מס ורואה חשבון.

המשטרה צפויה לבקש את הארכת מעצרם של החשודים, דמויות מוכרות היטב בחוגים העסקיים של חיפה, בכמה ימים לצרכי החקירה. גורם ברשות המיסים אמר כי שם "מסייעים למשטרה באופן מלא בבירור החשדות" וכי "החקירה מנוהלת על ידי המשטרה".

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
מאות אלפי שקלים נתפסו/חטיבת דובר המשטרה

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי היחידה לפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433, בשיתוף רשות המסים ובליווי פרקליטות מחוז חיפה. על פי החשד, הבכיר פעל לכאורה במסגרת תפקידו וקיבל טובות הנאה כדי לקדם את תועלתם של אחרים. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם, וכתוצאה מכך נתפסו מאות אלפי שקלים.

עוד בוואלה!

"דם העצמאים אינו הפקר": משרדי מס הכנסה הוצתו בחולון, נבדק קשר למחאה

לכתבה המלאה

החשודים הכחישו באמצעות סנגוריהם את החשדות נגדם. הסניגורים עו"ד תמי אולמן, עו"ד שאדי סרוג'י ועו"ד יעקב שלומוביץ המייצגים יועץ מס שנעצר מסרו לוואלה! NEWS כי הוא מכחיש כל קשר לפרשה. עו"ד ליאור דוידי, המייצג מפקח בכיר במס הכנסה, תושב טירת הכרמל, שנעצר לפנות בוקר כשהחוקרים נקשו על דלת ביתו כדי לערוך חיפוש בדירה, אמר שאף הוא מכחיש מכל וכל את המעשים המיוחסים למעורבים וייפגש עמו כשיובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. עורכת הדין ואפה פאהום ועורך הדין יהודה שועלי, המייצגים את אשתו של חוקר המס, בה הטיחו החוקרים כי סייעה לכאורה לבעלה במעשים המיוחסים לו, מסרו: "אין לה מושג כלל מדוע עכבו אותה".

(עדכון ראשון: 10:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully