וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

55 חולים בקורונה אובחנו ביממה האחרונה, 356 החלימו

בועז אפרת, דנה ירקצי, יואב איתיאל וסוכנויות הידיעות

8.5.2020 / 21:24

משרד הבריאות עדכן כי מניין החולים הפעיל הוא על 4,962, בהם 78 במצב קשה. 11,229 החלימו ושוחררו לבתיהם. מחלוקת בין האוצר להסתדרות המורים בנוגע לעבודת הגננות בימי ל"ג בעומר. עדכונים שוטפים

עריכה: ניר חן

נגיף הקורונה בישראל ממשיך היום (שישי) במגמת ההאטה. מניין הנדבקים עלה ב-30 בני אדם נוספים בלבד, וכעת הוא 16,436 - מתוכם 78 מאושפזים במצב קשה ו-63 מונשמים - ירידה של חמישה חולים. כמו כן, מניין המתים נשאר יציב מהבוקר ועומד על 245 בני אדם. 11,229 החלימו ושוחררו לביתם. כמה בתי חולים כבר סגרו את מחלקות הקורונה הייעודיות, בהם אסותא באשדוד, שערי צדק בירושלים וברזילי באשקלון.

מגיפת הקורונה ממשיכה להתפשט בעולם. עד כה אובחנו בסך הכל יותר מ-3.9 בני אדם שנדבקו בנגיף, מתוכם יותר מ-1.3 החלימו ומעל רבע מיליון מתו. סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, אמר כי הוא והנשיא דונלד טראמפ יעברו בדיקה לאבחון הנגיף בכל יום. 9,888 נדבקו בברזיל ביממה האחרונה, ושר האוצר של המדינה, פאולו גואדס, הזהיר כי תיתכן קריסה כלכלית בעקבות הסגר.

לקראת החזרה ללימודים בגן כלנית, ראש העין, 8 במאי 2020. ראובן קסטרו
גננת מארגנת את גן כלנית בראש העין לקראת החזרה ללימודים, היום/ראובן קסטרו

21:24 - צרפת: 243 איש מתו מקורונה ביממה האחרונה

מניין המתים מנגיף הקורונה בצרפת עלה ל-26,230, זאת לאחר ש-243 בני אדם מתו מהנגיף ביממה האחרונה במדינה - כך מסרו רשויות הבריאות בצרפת. עוד נמסר כי מספר החולים הפעילים בנגיף במדינה ירד ל- 22,724.

20:22 - האוצר ירחיב את תכנית הסיוע להתמודדות עם קורונה

משרד האוצר הודיע כי יפעל להרחבת תכנית הסיוע הממשלתית להתמודדות עם נגיף הקורונה לכמאה מיליארד שקלים, זאת בהתאם להכרזות ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון. לצורך הרחבת התכנית יתוקן חוק יסוד: משק המדינה, כך שהממשלה תהיה רשאית להוציא 14 מיליארד שקל נוספים מעבר למותר היום בחוק. ההרחבה תכלול גם תכנית חדשה לעידוד התעסוקה בהיקף של שישה מיליארד שקלים, ובה מענקים שתכליתם חזרה מהירה לתעסוקה, על מנת להפחית את שיעור האבטלה הצפוי.

20:01 - משרד הבריאות: מניין הנדבקים עלה ל-16,436

משרד הבריאות עדכן כי מניין הנדבקים הכולל בנגיף הקורונה עלה ל-16,436, מתוכם 78 במצב קשה ובהם 63 מונשמים. עוד נמסר כי מניין המתים עומד על 245 בני אדם. 11,229 החלימו ושוחררו לבתיהם.

19:19 - בריטניה: מניין המתים מקורונה עלה ל-31,241

626 בני אדם מתו מנגיף הקורונה ביממה האחרונה בבריטניה, ובכך עלה מניין המתים במדינה ל-31,241 - כך מסר שר הסביבה ג'ורג' אוסטיס. עוד אמר אוסטיס כי ישנם 8,196 חולים פעילים בקורונה שמאושפזים בבתי החולים בממלכה.

18:53 - איטליה: מניין המתים חצה את רף ה-30 אלף

מניין המתים מנגיף הקורונה באיטליה חצה את רף ה-30 אלף ועמד על 30,201 בני אדם - כך מסר משרד הבריאות במדינה. זאת, לאחר ש-243 בני אדם מתו מהנגיף ביממה האחרונה באיטליה. עוד נמסר כי מניין הנדבקים במדינה עלה ב-1,327 ל-217,185.

17:20 - השר פרץ על הסכם הצהרונים: יביא לשחרור המשק

שר החינוך רפי פרץ בירך על ההסכם לפתרון הצהרונים ואמר כי המהלך הזה יביא לשחרור משמעותי של המשק ויתרום להחזרתו לשגרה יעילה וסדירה. "המתווה יחול על טווח הגילים 3-8, מה שאומר שמדובר בפלח אוכלוסייה נרחב והשפעותיו יורגשו באופן מיידי", אמר השר פרץ. זאת, לאחר הרשויות המקומיות ומשרד האוצר סיכמו כי המדינה תסבסד את הפעלת הצהרונים.

מתנדבים לוקחים שקיות עם אוכל לחסרי יכולת בז'נבה, שוויץ, בצל משבר הקורונה. 08 במאי 2020. רויטרס
מתנדבים לוקחים שקיות עם אוכל לחסרי יכולת בשוויץ בצל המשבר/רויטרס

17:09 - הרשויות המקומיות והאוצר סיכמו: הפעלת הצהרונים תסובסד

הרשויות המקומיות הגיעו להסכמה עם משרד האוצר לפיו המדינה תסבסד את הפעלתם של הצהרונים. זאת, לאחר ששני הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמה על התקצוב במשך כמה ימים. בתוך כך, הוחלט כי בכל האשכולות 1-10 תפתחנה מסגרות של צהרונים בגנים וכן בכיתות א-ב, בהתאם למודל ההפעלה הקיים היום. לאור זאת, בימים הקרובים תחלנה לפעול המסגרות באופן הדרגתי, בהתאם להיערכות של כל רשות. כל אחת מהן תפרסם באופן מסודר עדכון אודות הרישום ומועד התחלת הפעלה.

16:32 - מזכ"לית הסתדרות המורים לגננות: אל תתנדבו בל"ג בעומר

מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד אמרה לגננות כי אין להתנדב לעבוד בל"ג בעומר. זאת, לאחר שסגן הממונה על השכר במשרד האוצר, משה בכר, שלח מכתב לבן דויד ובו ביקש של"ג בעומר יחשב ליום לימודים כחלק מהשיחות העתידיות בין הצדדים על הסכם קיבוצי. "לא ניתן למשרד האוצר לנצל את משבר הקורונה לצורך פגיעה בזכויותכן", מסרה בן דויד לגננות.

15:56 - הגנים והמעונות במועצת בנימין יחזרו לפעילות בראשון

מועצת בנימין הודיעה על חזרה לפעילות הגנים והמעונות החל מיום ראשון הקרוב בהתאם להגבלות משרד הבריאות. "הגננות שלחו להורי ילדי הגנים הנחיות על אופן החזרה והורי ילדי המעונות מקבלים עדכונים ממנהלות המעונות", נמסר בהודעת המועצה. "המעונות שלא יפתחו ביום ראשון יפתחו ביום שני".

כרזות ענק מול חניות ברחוב ראשי בציריך שבשוויץ בצל מגפת הקורונה. 08 במאי 2020. רויטרס
חנויות ברחוב ראשי בציריך בצל מגפת הקורונה, היום/רויטרס

15:45 - מטפלות משפחתוני משרד העבודה ישבתו ביום ראשון

איגוד מטפלות המשפחתונים התריע כי ישבות ביום ראשון, זאת לאחר שלדבריו, כ-4,000 מטפלות החברות בארגון לא זכו לדמי אבטלה, בעוד שרק מעטות זכו למענקים בשל היותן עצמאיות, זאת בשל מעמדן הייחודי. "בשבוע האחרון עלתה הצעה להענקת פיצוי חד פעמי למטפלות, אולם בינתיים, אף שקל לא נכנס לחשבון הבנק של רובן", טענו.

15:27 - בן ה-88 שמת מקורונה הובא למנוחות בחיפה

הלווייתו של אברהם בן עשור, חולה הקורונה בן ה-88 מחיפה, שמת הבוקר בבית החולים בני ציון התקיימה בבית העלמין "כפר סמיר" בעיר. בית החולים איפשר למשפחתו להיפרד ממנו לאחר שמוגנו. בן עשור היה מאושפז כחודש במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם. רעייתו, בנו ובתו שגם אושפזו, החלימו ושוחררו בשבוע שעבר.

14:54 - הרבנים הראשיים: הימנעו מהתקהלויות בל"ג בעומר

הרבנים הראשיים לישראל, הראשון לציון הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו, קראו לציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהימנע מהתקהלות בל"ג בעומר. הרב יצחק יוסף אמר כי "כשאנחנו שומעים להוראות משרד הבריאות - אנו שומעים להוראות התורה הקדושה שצוותה אותנו על פיקוח נפש". לדברי הרב דוד לאו, "ברור לי שרבי שמעון בר יוחאי ימליץ טוב על מי שישב בבית וילמד לעילוי נשמתו, יותר מאשר על מי שיתקהל ויסכן את הציבור".

גבר עובר בארקייד לצד מבחר חנויות שנסגרו במהלך מגפת הקורונה בקליבלנד, ארצות הברית. 08 במאי 2020. AP
גבר עובר לצד מבחר חנויות שנסגרו בקליבלנד בצל הקורונה/AP

14:39 - סין: בתי קולנוע ייפתחו בהדרגה בצל משבר הקורונה

סין אמרה כי תפתח בהדרגה את בתי הקולנוע, המוזיאונים ומקומות הבילוי במדינה, זאת לאחר שלטענתה, שיאו של משבר הקורונה מאחוריה. עם זאת, הובהר כי פתיחתם מחדש של אותם המקומות תהיה כפופה למגבלות כגון מספר נוכחים וריחוק חברתי.

13:29 - עיריית ירושלים: הגנים העירוניים יפעלו בחופש ל"ג בעומר

עיריית ירושלים הודיעה כי בהמשך להודעת הסתדרות המורים, גני הילדים בעיר יפעלו ביום שלישי הבא, חופש ל"ג בעומר. "על פי החלטת הסתדרות המורים, הגננות יוכלו לבחור אם להתנדב וכן לפתוח את גני הילדים, ביום שלישי ה-12 למאי, אך הסייעות בגנים אשר משכורתם משולמת על ידי עיריית ירושלים יקבלו שכר מלא על עבודתן".

13:21 - סמוטריץ': מגבלת מספר העולים לאוטובוס תישאר זמן רב

שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', אמר על הגבלת התחבורה הציבורית כי היא צפויה להתארך בשל הנחיות משרד הבריאות על ריחוק חברתי. זאת, לאחר מאות פניות שקיבל על הצפיפות בתחבורה הציבורית. "כל הרציונל של פתיחת המשק מבוסס על הקפדה על ריחוק חברתי, ובאוטובוס צפוף פשוט אי אפשר לעשות את זה - לכן נקודת המוצא שלנו היא שהמגבלה הזו תישאר איתנו עוד זמן רב".

לקראת החזרה ללימודים בגן כלנית, ראש העין, 8 במאי 2020. ראובן קסטרו
הכנות לפתיחת גן בראש העין, היום/ראובן קסטרו

13:07 - רשות המיסים: קרוב למיליארד שקל יועברו בימים הקרובים לחשבונות עצמאים

רשות המיסים אמרה כי בימים הקרובים תעביר כ-900 מיליון שקל לחשבונות של עצמאים הזכאים לסיוע בשל משבר הקורונה. עוד נאמר כי בחשבונות הבנק של 42 אלף זכאים התקבל כבר סכום כולל של כ-400 מיליון שקל. בנוסף, נכון להיום ב-12 בצהריים הוגשו ואושרו 174 אלף בקשות לפעימה השנייה של מענק קורונה לסיוע לעצמאים, ו-114 אלף מתוכם נמצאו זכאים גם לפעימה השלישית.

12:29 - ראש עיריית בית שמש לשר התחבורה: הוסף קווי אוטובוס בבית שמש

ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך, פנתה במכתב דחוף לשר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', בדרישה להוסיף קווי אוטובוס בעיר בית שמש. "בעידן שגרת קורונה, הנחיות משרד התחבורה לצמצום התחבורה הציבורית והשפעתן על בית שמש מהווים סכנה של ממש להתפרצות מחודשת של מחלת הקורונה. למנוע פגיעה בבריאות הציבור דרושה תוספת מיידית של קווי אוטובוסים לעיר". השר סמוטריץ' הסביר כי "החזרה ל'שגרת קורונה' מציבה בפנינו אתגר מורכב וכמעט בלתי אפשרי לניהול", וכי במשרד בוחנים דרכים רבות כדי להקל על הציבור ולשפר את שירות התחבורה הציבורית.

12:18 - פרופ' גרוטו: לא נפגשים יותר ממשפחה גרעינית אחת עם סבא וסבתא

סמנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, אמר כי משהותרו ביקורים של משפחות גרעיניות אצל הסבים והסבתות, יש לנהוג במשנה זהירות. בפוסט פייסבוק שכתב, הזהיר גרוטו מפני התקהלות ומגע. "לא נפגשים יותר ממשפחה גרעינית אחת, לא יוצרים התקהלות, כשמגיעים לבית של סבתא וסבא - יש לשטוף ידיים, לא מנשקים או מחבקים, לא אוכלים בכלי אוכל משותפים, לא מגיעים לביקור אם יש לנו חום או תסמינים נשימתיים".

12:11 - עלייה של 4% בשיעור חולי הקורונה בחורה; 23 חולים חדשים בבני ברק

חמישה חולי קורונה נוספים התגלו בעיר חורה, עליה של 4% בשיעור גידול החולים במקום - כך נמסר בדוח משרד הבריאות. בבני ברק עלה ב-0.8% שיעור החולים, עם עוד 23 חולי קורונה נוספים שאומתו בעיר. כמו כן, בבית שמש עלה מניין החולים ב-16.

לקראת החזרה ללימודים בגן כלנית, ראש העין, 8 במאי 2020. ראובן קסטרו
לקראת החזרה ללימודים בגן כלנית, ראש העין, היום/ראובן קסטרו

11:59 - מניין המתים מקורונה עלה ל-245; ירידה בכמות המונשמים

מניין המתים מנגיף הקורונה בישראל עלה בחמישה ביממה האחרונה ל-245 - כך נמסר היום (שישי) ממשרד הבריאות. מניין הנדבקים עלה בשישה ביממה האחרונה ל-16,409, מתוכם 77 במצב קשה ו-64 מונשמים, ירידה של ארבעה חולים. עד כה החלימו 11,007 ושוחררו לביתם.

11:45 - אי הסכמות בין האוצר לרשויות בסוגיית הפעלת הצהרונים

הרשויות המקומיות טרם הגיעו להסכמות בנושא תקצוב הצהרונים לגני הילדים, זאת יומיים בלבד לפני החזרה לגנים. באגף התקציבים הניחו בפני יו"ר המרכז לשלטון מקומי הצעה תקציבית שעליה הרשויות נדרשות לתת תשובה. באוצר אמרו כי כרגע ממשיך השיח מול מרכז השלטון המקומי, וכי כרגע הדיון נסוב סביב מתן מענה לטובת הפעלת הצהרונים בגנים ובבתי הספר (לא רק באחד מהם).

11:28 - ארבעה בני משפחה מחיפה נדבקו בקורונה, האבא בן ה-88 מת

חולה קורונה בן 88 מת במרכז הרפואי בני ציון שבחיפה. החולה, תושב חיפה, אושפז בבית החולים במשך למעלה מחודש במצב קשה - מורדם ומונשם. רעייתו, בנו ובתו שאושפזו במחלקת הקורונה בביה"ח, החלימו ושוחררו בשבוע שעבר. לדברי בית החולים, משפחתו נפרדה ממנו לאחר שמוגנה בהתאם.

לקראת החזרה ללימודים בגן אמנון ותמר, ראש העין, 8 במאי 2020. ראובן קסטרו
לקראת החזרה ללימודים בגן אמנון ותמר, ראש העין. היום/ראובן קסטרו

10:19 - עיריית קריית ביאליק: הגנים העירוניים יפעלו בחופשת ל"ג בעומר

עיריית קריית ביאליק הודיעה כי גני הילדים העירוניים שבעיר יפעלו בחופשת ל"ג בעומר. זאת, בעקבות הודעת הסתדרות המורים שהתירה לגננות המעוניינות בכך, להפעיל את גני הילדים בהתנדבות במהלך חופשת ל"ג בעומר. "העירייה תפעיל את הגנים עבור ילדי קפסולה א' באמצעות שתי סייעות העירייה בכל אחד מ-61 גני העירייה, כולל גני החינוך המיוחד", כך ראש העיר אלי דוקורסקי. עוד ציין כי סיכם עם יו"ר ועד העובדים נאוה מורד, כי גני הילדים יפתחו בכל מקרה בל"ג בעומר גם עבור ההורים הנערכים לשוב למקומות עבודתם.

10:07 - פנמה: מניין הנדבקים בנגיף הקורונה עלה ל-7,868

מניין הנדבקים בנגיף הקורונה בפנמה עלה ביממה האחרונה ב-137 בני אדם ל-7,868 - כך נמסר מהרשויות המקומיות. מניין המתים עלה בשבעה ביממה האחרונה ל-225.

09:34 - ארגוני הורים: על הממשלה לסייע במימון הפעלת הצהרונים

הנהגת ההורים הארצית והמרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים קראו לממשלה לסייע בסבסוד הצהרונים וכן לפצות על התקופה בה היו סגורים. לדברי לאה פדידה, נציגת ראשי הנהלות המרכזים הקהילתיים, "לא נפתח את הצהרונים ללא הבטחת מימון פעילות הצהרונים במתווה הקורונה וכן פיצוי על התקופה שבה הושבתו". יו"ר הנהגת ההורים הארצית, עו"ד אייל בן יהודה באום אמר כי "לא נסכים לאפליה בין הורים. המדינה חייבת להעביר סיוע לכלל היישובים. מתווה הצהרונים הנוכחי מותיר מאות אלפי הורים מחוץ למעגל העבודה".

בצל הקורונה דיירי מקבץ הדיור "בית דניאל" בחדרה חגגו את יום הניצחון של הרוסים על גרמניה הנאצית. ללא, אתר רשמי
דיירי "בית דניאל" בחדרה חגגו את יום הניצחון של הרוסים על גרמניה הנאצית. היום/אתר רשמי, ללא

08:56 - הסתדרות המורים: יותרו פתיחת גנים בהתנדבות בל"ג בעומר

הסתדרות המורים הודיעה לגננות כי תתיר למי שחפצה לפתוח את הגן בהתנדבות, גם בחופשת ל"ג בעומר. "בימים האחרונים קיבלנו מכן פניות רבות, בהן הובע רצון לעבוד בל"ג בעומר ובכך לייצר לילדי הגנים רצף חינוכי ותחושה של בטחון ושיגרה", כך בהודעת ההסתדרות. "אנו רואות ברצון זה יוזמה אצילית וברוכה. לכן, לאור נסיבות מיוחדות אלו, אנו קוראות לגננות שרוצות ומוכנות לסייע לתלמידים, לבוא ולעבוד במהלך חופשת ל"ג בעומר".

08:44 - ארה"ב: מניין הנדבקים בנגיף הקורונה עלה ב-227 ביממה האחרונה

מניין הנדבקים בנגיף הקורונה בארצות הברית עלה ב-227 ביממה האחרונה ל-1,292,850 - כך נמסר מאוניברסיטת ג'ון הופקינס. מניין המתים עלה בעשרה ביממה האחרונה ל-76,938.

07:30 - פקיסטן: מניין הנדבקים בנגיף הקורונה עלה ב-1,193 ביממה האחרונה

מניין הנדבקים בנגיף הקורונה בפקיסטן עלה ב-1,193 ביממה האחרונה ל-25,837 - כך נמסר מהרשויות במדינה. מניין המתים עלה בתשעה ל-594.

נזירות במחווה לצוותים הרפואיים בסאנדרלנד, בריטניה 8 במאי 2020. רויטרס
נזירות במחווה לצוותים הרפואיים בסאנדרלנד, בריטניה. היום/רויטרס

06:33 - אוסטרליה: הוצגה תכנית להקלת הסגר בשלושה שלבים

ראש ממשלת אוסטרליה, סקוט מוריסון, הציג תכנית בת שלושה שלבים להקלת הסגר הקורונה. המדינה אכפה הגבלות קפדניות מחודש מרץ, וקצב ההדבקות הואט משמעותית כתוצאה מכך.

06:26 - טראמפ וראש ממשלת יפן הסכימו לשתף פעולה נגד הקורונה

ראש ממשלת ארצות הברית, דונלד טראמפ, וראש ממשלת יפן, שינזו אבה, הסכימו לשתף פעולה בצעדים למניעת התפשטות נגיף הקורונה, הכוללים פיתוח תרופות וחיסונים - כך הודיעה ממשלת יפן. השניים שוחחו במשך 45 דקות, ושיתפו את השקפותיהם לגבי המצב בכל אחת מהמדינות.

מחווה לצוותים הרפואיים בליברפול, 8 במאי 2020. רויטרס
מחווה לצוותים הרפואיים בליברפול, היום/רויטרס

05:39 - גרמניה: מניין הנדבקים בקורונה עלה ל-167,300

מניין הנדבקים בנגיף הקורונה בגרמניה עלה ב-1,209, וכעת הוא 167,300 - כך עלה מנתוני מכון רוברט קוך למחלות זיהומיות. מניין המתים במדינה עלה ל-7,266.

04:36 - סין: נדבק אחד בלבד בקורונה ביממה האחרונה

אדם אחד בלבד נדבק בנגיף הקורונה בסין ביממה האחרונה - כך הודיעו רשויות הבריאות במדינה. בכך, עלה מניין הנדבקים ל-82,886. בדומה לשבועות האחרונים, גם היום לא נרשמו מתים מהנגיף.

03:27 - מקסיקו: מניין הנדבקים בנגיף הקורונה עלה ל-29,616

מניין החולים בנגיף הקורונה במקסיקו עלה ל-29,616, לאחר ש-1,982 נוספים נדבקו ביממה האחרונה - כך הודיע משרד הבריאות במדינה. מניין המתים מהנגיף עלה ל-2,961.

02:54 - ברזיל: שר האוצר הזהיר כי תיתכן קריסה כלכלית בשל הסגר

שר האוצר של ברזיל, פאולו גואדס, הזהיר כי תיתכן קריסה כלכלית במדינה בעקבות הסגר נגיף הקורונה. "כבר ב-30 הימים הקרובים ייתכן שיהיה מחסור במזון והייצור יאבד את הסדר, מה שיוביל לקריסת המערכות הכלכליות", אמר גואדס.

מפגינים בהונדורס, 5 במאי 2020. רויטרס
מפגינים בהונדורס, היום/רויטרס

01:29 - ברזיל: 9,888 נדבקים בקורונה ביממה האחרונה

ברזיל הודיעה כי 9,888 מאזרחיה נדבקו בנגיף הקורונה ביממה האחרונה, ומניין החולים במדינה עלה ל-135,106. מספר המתים עלה ל-9,146, בעקבות 610 מתים נוספים.

00:17 - קים ג'ונג און לסין: ברכות על עצירת התפשטות הקורונה

שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, בירך את נשיא סין, שי ג'ינפינג, על עצירת התפשטות נגיף הקורונה - כך הודיעה סוכנות הידיעות המרכזית במדינה. קים נעדר לאחרונה לעשרים ימים מפעילות ציבורית. לפני כשבוע הופצו תמונות שלו בביקור במפעל דשנים, שלא אומתו על ידי גורמים חיצוניים.

אישה ואחייניתה מוכרות פרחים מלאכותיים ותמונות דת מחוץ לבית קברות במקסיקו, 8 במאי 2020. רויטרס
אישה ואחייניתה מוכרות פרחים מלאכותיים ותמונות דת מחוץ לבית קברות במקסיקו, היום/רויטרס

23:42 - סגן נשיא ארה"ב פנס: אני וטראמפ ניבדק לקורונה כל יום

סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, אמר כי הוא והנשיא דונלד טראמפ יעברו בדיקה לאבחון קורונה בכל יום. פנס אמר את הדברים לאחר שמוקדם יותר דווח כי הוא והנשיא יצאו שליליים לבדיקת קורונה. השניים נבדקו בעקבות אירוע בו איש הצבא האמריקני ששהה בבית הלבן אובחן כחולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully