וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה בארה"ב רצחה מאבטח כי סירב להכניס את הבת ללא מסיכה

קלווין מונרליין ממישיגן לא אפשר לבתה של שרמל טיג להיכנס לחנות ללא מסיכה, בהתאם להוראות המדינה לצורך בלימת הקורונה. האימא חזרה עם בעלה ועם בנה, שירה בו למוות. האם נעצרה, אך השניים הנוספים נמלטו. "הוא בסך הכול עשה את העבודה שלו"

עריכה: ירדנה עבודי פוקס

בני משפחה בארצות הברית הואשמו ברצח של מאבטח משום סירב להכניס אותם לחנות מאחר שלא עטו מסיכה על פניהם. קלווין מונרליין, בן 43, נורה בראשו ביום שישי בחנות בפלינט, מישיגן, אחת המדינות שנפגעו בצורה הקשה ביותר ממגיפת הקורונה.

הוא הותקף אחרי שאמר לבתה של שרמל טיג בת ה-45 כי לא תוכל להיכנס לחנות ללא מסיכה, בהתאם להוראת המדינה. בעלה, לארי, בן 44, ובנו, רמונייה בישופ, בן 23, מואשמים בכך שהגיעו לחנות לאחר מכן ותקפו את המאבטח. האם נעצרה, אך בעלה ובנה טרם נתפסו. שלושתם נאשמים ברצח ממדרגה ראשונה ובעבירות של אחזקת כלי נשק. האב נאשם גם בהפרת הוראות המושלת לעטות מסיכות בחנויות. הבת לא הואשמה בשום עבירה.

קלווין מונרליין, מאבטח במדינת מישיגן, שנרצח בשל ויכוח על מסיכה. אתר רשמי, אתר רשמי
נורה בראשו. המאבטח קלווין מונרליין/אתר רשמי, אתר רשמי

התובע המחוזי דייוויד לייטון אמר כי אחרי העימות המילולי, האם צעקה וירקה על המאבטח לפני שנסעה מהמקום. היא שבה לאחר זמן קצר עם בנה ובעלה, ואז פרץ הוויכוח הקטלני. הבן היה זה שירה. "מותו הוא חסר הגיון וטראגי, ואלו האחראים לכך יישאו באחריות על פי חומרת הדין", אמר.

אמו של מונרליין, ברנדט, אמרה: "התינוק שלי בסך הכול עשה את עבודתו". לפי עמוד התרמה שנפתח לו ב-GoFundMe כדי לממן את הלווייתו, נאספו כבר קרוב למאה אלף דולר. היו לו שמונה ילדים.

נכון לאתמול, מספר הנדבקים בקורונה במישיגן הוא 43,950, כולל 4,135 מקרי מוות, אבל אמצעי הסגר שהטילה המושלת גרטשן וויטמר נתקלו גם בהתנגדות זועמת. בשבוע שעבר מאות מפגינים, בהם חמושים, התכנסו במבני הממשל של המדינה וקראו לסיום הצו המורה לתושבים להישאר בבתים.

הפגנות זועמות נגד המשך סגירת העסקים וההישארות בבתים קרו גם במקומות אחרים בארצות הברית, בעידודו של הנשיא דונלד טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully