וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הוזמן לוועידת מנהיגים בינלאומית למאבק בקורונה

1.5.2020 / 20:24

נשיאת נציבות האיחוד האירופי הזמינה את רה"מ לקחת חלק בוועידה, בה ייקחו חלק מנהיגים מהעולם, בהם מפורום ה-G-20. בוועידה יידונו סוגיות הנוגעות להתמודדות עם הנגיף בדגש על פיתוח וייצור חיסון. במקביל, נתניהו עדכן את גנץ בצעדים במאבק בקורונה המאמצים להרכבת ממשלה

צילום: לע"מ, עריכה: שאול אדם

נשיאת נציבות האיחוד האירופי אורסולה פון דר ליין הזמינה היום (שישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו להשתתף בוועידת מנהיגים בנושא התמודדות עם מגיפת הקורונה. הנשיאה העבירה את הזמנתה במהלך שיחה טלפונית שערכה עם נתניהו.

ועידת המנהיגים אליה הוזמן נתניהו תתמקד בסוגיות שונות הקשורות בהתמודדות עם מגיפת הקורונה, בהן פיתוח פתרונות להתמודדות עם הנגיף בדגש על פיתוח וייצור חיסון, פיתוח תרופות ומכשור לטיפול בחולים. בוועידה צפויים להשתתף מנהיגים מהעולם כולל פורום ה-G-20, קרן גייטס וגורמים נוספים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו במהלך הצהרה בנושא נגיף הקורונה, משרד רה"מ, ירושלים 12 במרץ 2020. אולבייה פיטוסי/פלאש90, צילום מסך
הוזמן לוועידה הבינלאומית. נתניהו/צילום מסך, אולבייה פיטוסי/פלאש90

במסגרת הוועידה, המנהיגים שייקחו בה חלק צפויים לתאם מאמצים במאבק בנגיף וכן ישתפו פעולה ביניהם ועם הגופים הבינלאומיים העוסקים בנושא. במהלך השיחה, ראש הממשלה נענה בחיוב להזמנה והבהיר כי "ישמח לשתף פעולה ולתרום מהידע הישראלי לפיתוח החיסון" ואף לחלוק תובנות בעניין הצעדים נדרשים להתמודדות עם המגיפה.

עוד בוואלה!

שגרה או מהפכה: בג"ץ יכריע על עתיד נתניהו, אך ההחלטה הסופית - בידי הפוליטיקאים

לכתבה המלאה
יו"ר כחול לבן, בני גנץ במהלך הצהרתו לתקשורת בנושא המגעים לממשלת אחדות עם הליכוד 13 באפריל 2020. אלעד מלכה, אתר רשמי
עודכן באסטרטגיית היציאה. גנץ/אתר רשמי, אלעד מלכה

בד בבד, נתניהו שוחח עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, ודן עמו בצעדים למאבק בקורונה בישראל, בחזרה ההדרגתית לשגרה וכן על הקמת קבינט הקורונה שיתכלל את המשך הטיפול בנושא עם הרכבת הממשלה. בהודעה משותפת לשתי המפלגות נמסר כי "השניים סיכמו להמשיך לפעול בתיאום בכנסת בשבוע הבא להקמת ממשלת חירום ואחדות בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully