וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הייתה לו ברירה": השוטר מתקרית הירי בראש העין נחקר באזהרה

1.5.2020 / 9:12

השוטר שירה אמש למוות באדם לוקה בנפשו שדקר אותו ופצע אותו באורח קל נחקר באזהרה במח"ש. בתום החקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים, והחקירה תמשך. סנגורו טען: "נוכח סכנה מידית ומוחשית לחייו, לא נותרה לשוטר ברירה אלא לבצע ירי לעבר המנוח"

גבר דקר שוטר בראש העין - ונורה למוות; מצבו של השוטר קל/צילום :מד"א

השוטר שירה למוות באדם הלוקה בנפשו מראש העין נחקר הבוקר (שישי) באזהרה במחלקה לחקירת שוטרים, בחשד לירי שלא כדין. על פי החשד הוא ירה אתמול בגבר כבן 40 לאחר שדקר את השוטר ברחוב מהרי"ץ בעיר ופצע אותו באורח קל. בתום החקירה שוחרר השוטר בתנאים מגבילים, ובימים הקרובים תמשך חקירת המקרה.

השוטר בן ה-28, נפצע ברגלו ובתגובה פתח בירי לעבר הגבר ופצע אותו באורח אנוש. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לשניים טיפול רפואי, ופינה את השניים לבית החולים בילינסון בפתח תקווה - שם נקבע מותו של הדוקר.

סנגורו של השוטר, עו"ד שגיא בלומנפלד ממשרד ברטל, כהן, מסר כי "הסרטון שהופץ באמצעי התקשורת מדבר בעד עצמו. נוכח סכנה מידית ומוחשית לחייו, לא נותרה לשוטר ברירה אלא לבצע ירי לעבר המנוח".

ירי בראש העין, 30 באפריל 2020. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"לא הייתה לו ברירה". זירת האירוע, אתמול בראש העין/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

עו"ד בלומנפלד הוסיף כי "אלמלא פעל השוטר להגן על חייו כדין, מהדורות החדשות היו מדווחות על אירוע שונה בתכלית. הלוואי שהיה סוף אחר לאירוע טראגי זה".

אמש המשטרה גיבתה את השוטר, ומסרה כי מתחקור ראשוני עולה כי "השוטר פעל כמצופה ממנו, זאת לנוכח סכנת החיים הממשית והברורה בה היה מצוי. מן הראוי לכל הפחות להימנע מהטעיית הציבור תוך פרשנות והסקת מסקנות ביחס לאירוע זה בטרם השלמת חקירת מח"ש".

עוד בוואלה!

גבר דקר שוטר בראש העין - ונורה למוות; מצבו של השוטר קל

לכתבה המלאה
ראש העין. ראש העין, צילום מסך
נאבק בדוקר וירה. תקרית הירי כפי שנקלטה במצלמות האבטחה, אתמול/צילום מסך, ראש העין

בסרטון שצולם במצלמות אבטחה שהוצבו באזור, נראה החשוד רץ במהירות תוך שהוא אוחז בשוטר ביד אחת ודוקר אותו בידו השנייה. לאחר כמה שניות שבהן השוטר נאבק בדוקר, הוא מצליח להשתחרר ממנו ופותח בריצה שבמהלכה הוא מסתובב בניסיון לירות באקדחו בחשוד תוך כדי ריצה. השניים נופלים ארצה, השוטר קם על רגליו ויורה בחשוד מספר יריות כדי לנטרלו.

(עדכון ראשון 08:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully