וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוצים ושריפת רכבים: גל מעצרים בעקבות מלחמת כנופיות בחיפה

30.4.2020 / 4:56

ניסיון התנקשות באמצעות מטען חבלה שגרר הצתת רכב בתגובה הביא למעצרם של שמונה חשודים, תושבי האזור בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, המשתייכים לשתי קבוצות שונות. ביהמ"ש האריך את מעצרם עד שישי. החשודים, כולם מוכרים למשטרה, מכחישים את המיוחס להם

מלחמת כנופיות רכב שהוצמד אליו מטען התפוצץ בטירת הכרמל/--

בית משפט השלום בחיפה האריך אתמול (רביעי) בשלושה ימים, עד ליום שישי, את מעצרו של קאיס גאנם, תושב העיר בן 25 שעל פי החשד ניסו לחסלו כשמטען שהוצמד למכוניתו במגנט נשמט ביום שישי מהרכב בשכונת ואדי ניסנאס שבעיר התחתית. הוא חשוד כי הוא, ושניים מחבריו, עופר אברמוב בן 25 מטירת כרמל ודוד אזואט בן 30 מחיפה, כולם מוכרים למשטרה, הציתו כמה שעות אחר כך מכונית ברחוב הגליל בשכונת נווה שאנן, כפעולת תגמול.

עו"ד תומר נווה המייצג את השלושה הכחיש בשם כולם את המיוחס להם. עם זאת, גם מעצרם של שניים אלה הוארך בשלושה ימים, כמו גם מעצרם של החשודים בהתארגנות להנחת המטען שנשמט ונוטרל: גיא שושן בן ה-28 מנשר, אבי ביטון בן ה-24 ודניאל לוגסי בן ה-25 מנווה שאנן, נתנאל ביטון בן ה-22 מחיפה ואשר חיים בוסקילא בן ה-23, גם הוא מחיפה.

מטען הוצמד לרכב בואדי ניסנס בחיפה, חשד לניסיון חיסול הקשור במלחמת כנופיות בעיר. 28 באפריל 2020. ללא, אתר רשמי
המטען שהוצמד במגנט לרכב ונוטרל/אתר רשמי, ללא
פיצוץ רכב בטירת הכרמל, ככל הנראה בעקבות מלחמת כנופיות. חשד לניסיון חיסול. 27 באפריל 2020. ללא, אתר רשמי
פיצוץ רכב בטירת הכרמל בו נפצעו שני גברים/אתר רשמי, ללא

גם הסניגורים עו"ד מיכאל כרמל ומטעם הסניגוריה הציבורית עו"ד בוריס שרמן, עו"ד אולג פרגין ועו"ד יצחק לוי, כולם מכחישים בשם החשודים את המיוחס להם, אך השופט יניב הלר מצא יסוד סביר לחשדות והאריך את המעצר.

החוקרים בודקים עדיין גם את הקשר של אירועים אלה לפיצוץ ברכב שאירע ביום שני בטירת כרמל, בו נפצעו באורח בינוני והובהלו לבית החולים רמב"ם בחיפה שני תושבי טירת כרמל. היעד המסתמן: בעל הרכב כבן 39 הצפוי להשתחרר מבית החולים בימים הקרובים וחברו בן ה-24 שכבר שוחרר.

"תושבי השכונה בתדהמה וגם בפחד", אמר לוואלה! NEWS עו"ד חמודי מסרי, יו"ר ועד שכונת ואדי ניסנס בעקבות מטען החבלה שנמצא על הכביש ברחוב תאופיק טובי בשכונה. "מדובר באירוע חריג ומבחינת התושבים זו עליית מדרגה לשכונה שכבר למודת אירועי ירי, דקירות וקטטות".

"מטעני חבלה כזה אם חס וחלילה היה מתפוצץ בסמטא הצרה היה יכול לגרום לטרגדיה קטסטרופלית המונית והרג של חפים מפשע", אמר עו"ד מסרי. "כך גם אמרו לתושבים השוטרים שהגיעו". הוא הוסיף כי "לטובת הבטחון האישי שלהם ושל הלקוחות הפוקדים את החנויות בשכונה, התושבים משתפים פעולה למיגור התופעה באיבה גם עם הועד שהוא עומד בראשו וגם עם הרשויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully