וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר דקר שוטר בראש העין - ונורה למוות; מצבו של השוטר קל

החשוד, לוקה בנפשו בשנות ה-40 לחייו, תקף את השוטר ופצע אותו ברגלו. השוטר בתגובה פתח לעברו בירי. צוות מד"א פינה את השניים לבית החולים בילינסון, שם נקבע מותו של הדוקר. הרקע לאירוע - פלילי. המשטרה: "השוטר פעל כמצופה ממנו לנוכח סכנת החיים בה היה מצוי"

גבר דקר שוטר בראש העין - ונורה למוות; מצבו של השוטר קל/צילום :מד"א

גבר כבן 40 נורה למוות היום (רביעי) לאחר שדקר שוטר ברחוב מהרי"ץ בראש העין ופצע אותו באורח קל. השוטר, צעיר בן 28, נפצע ברגלו ובתגובה פתח בירי לעבר הגבר ופצע אותו באורח אנוש. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לשניים טיפול רפואי, ופינה את השניים לבית החולים בילינסון בפתח תקווה - שם נקבע מותו של הדוקר.

לדברי המשטרה, אזרחים התקשרו לדווח על הגבר, אדם הלוקה בנפשו המוכר למשטרה ולרווחה, שהסתובב עם סכין ושבכוונתו לדקור. משפחתו אף התלוננה עליו בעבר כמה פעמים. שוטרים שהגיעו לזירה העריכו כי מדובר באירוע על רקע פלילי והמקרה הועבר לחקירת מח"ש.

מתחקור ראשוני של המשטרה עולה כי "השוטר פעל כמצופה ממנו, זאת לנוכח סכנת החיים הממשית והברורה בה היה מצוי. מן הראוי לכל הפחות להימנע מהטעיית הציבור תוך פרשנות והסקת מסקנות ביחס לאירוע זה בטרם השלמת חקירת מח"ש".

ראש העין. ראש העין, צילום מסך
תיעוד התקיפה במצלמות האבטחה, היום/צילום מסך, ראש העין

בסרטון שצולם במצלמות אבטחה שהוצבו באזור נראה החשוד רץ במהירות תוך שהוא אוחז בשוטר ביד אחת ודוקר אותו בידו השנייה. לאחר כמה שניות השוטר נאבק בדוקר, מצליח להשתחרר ממנו ופותח בריצה שבמהלכה הוא מסתובב בניסיון לירות באקדחו בחשוד תוך כדי ריצה. השניים נופלים ארצה, השוטר קם על רגליו ויורה בחשוד מספר יריות כדי לנטרלו.

ירי בראש העין, 30 באפריל 2020. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התקרית בראש העין, היום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

"כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר כבן 40, שוכב מחוסר הכרה עם פציעות בגופו", סיפר פרמדיק מד"א, שגיא אברמוב. "ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשטח, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית חולים. אנשים שהיו בזירה הובילו אותנו לפצוע נוסף, גבר בן 28 שהיה בהכרה מלאה ופונה לבית חולים במצב קל".

(עדכון ראשון: 15:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully