וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 70 נהרגה בתאונת שרשרת ליד רהט; 3 נוספים נפצעו בינוני וקל

30.4.2020 / 11:21

התאונה אירעה בין שתי משאיות ורכב פרטי בכביש 293 סמוך לבית צבי. צוותי מד"א קבעו את מותה של האישה במקום, ופינו את הפצועים בשנות ה-30 לחייהם לבית החולים סורוקה כשהם סובלים מחבלות בבטן ובחזה

אתר רשמי

(בווידאו: שני גברים נהרגו בתחילת השבוע בתאונה בין רכב למשאית ליד באר שבע)

אישה בת 70 נהרגה היום (חמישי) בתאונת דרכים בין שתי משאיות ורכב פרטי בכביש 293 סמוך לשדה צבי שליד רהט. שלושה בני אדם נוספים בשנות ה-30 לחייהם נפצעו באורח קל עד בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה קבעו במקום את מותה של נהגת הרכב הפרטי, ופינו לבית החולים סורוקה בבאר שבע את הפצועים, כשהם סובלים מחבלות בבטן ובחזה.

המשטרה מסרה כי על פי חקירה ראשונית, מדובר בהתנגשות בין רכב פרטי למשאית, ובהמשך התנגשות עם משאית נוספת. בוחני התנועה החלו בחקירת נסיבות האירוע, ושוטרים נמצאים במקום ומכווינים את התנועה.

פראמדיק מד"א, גיא שדה, סיפר כי "מדובר בתאונה קשה מאוד. ראינו את אחת המשאיות שסטתה מהכביש והחציר שהובילה התפזר. בסמוך עמדה המשאית הנוספת והרכב הפרטי היה בשוליים. אישה כבת 70 הייתה בתוך הרכב הפרטי, כשהיא סובלת מחבלה רב מערכתית, ללא סימני חיים ולצערנו תוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. נהג אחת המשאיות היה לכוד, וחולץ כשמצבו בינוני, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ יחד עם שני נפגעים נוספים שהתהלכו בזירה, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים במצב יציב".

זירת התאונה סמוך לצומת קלחים 30 באפריל 2020. דוברות איחוד והצהלה, אתר רשמי
זירת התאונה בין שתי משאיות לרכב פרטי בכביש 293, היום/אתר רשמי, דוברות איחוד והצהלה
זירת התאונה סמוך לצומת קלחים 30 באפריל 2020. דוברות איחוד והצהלה, אתר רשמי
זירת התאונה בה נהרגה אישה בת 70 ושלושה נפצעו/אתר רשמי, דוברות איחוד והצהלה

רק בתחילת השבוע נהרגו שני גברים בשנות ה-30 לחייהם בהתנגשות בין רכב פרטי למשאית בכביש 40, סמוך לצומת גורל לכיוון מחלף חטיבת הנגב. צוותי כיבוי האש הגיעו למקום ופעלו לחילוצם מהרכב הפרטי, כשבסיום המאמצים נאלץ צוות מד"א לקבוע את מותם. ההרוגים הם סוהיל רבאיעה ועומר אצלע מהכפר הבדואי הלא מוכר צווין.

בתאונה נפצעו באורח בינוני גבר בן 24 עם חבלות בטן וחזה וצעיר בן 20 עם חבלת חזה. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה. מבדיקה ראשונית של בוחני תאונות דרכים במשטרה עלה החשד כי מדובר בתאונת חזיתית קטלנית, בה הרכב הפרטי פגע בחלקה האחורי של המשאית בשעת נסיעתה.

(עדכון ראשון: 10:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully