וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש בן 86 נספה בשריפה ביישוב מתן שבשרון, שתי נשים נפגעו קל

צוותי מד"א איתרו את הקשיש הסיעודי בבית פרטי במועצה האזורית דרום השרון כשהוא ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. שתי הנשים, בתו ושכנתו, נמצאו בהכרה מלאה כשהן סובלות משאיפת עשן. נבדק החשד כי הקשיש עישן במיטתו וכתוצאה מכך התלקחה הדלקה

צילום: דוברות מד"א, עריכה: שאול אדם

קשיש סיעודי בן 86 נספה בשריפה שפרצה היום (רביעי) בבית פרטי ביישוב מתן שבמועצה האזורית דרום השרון. בנוסף אליו, שתי נשים בנות 55 ו-40 נפגעו קל, אחת מהן היא בתו של הקשיש והשנייה היא שכנה המתגוררת בסמוך. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה קבעו את מותו של בן ה-86 במקום, והעניקו טיפול רפואי לנשים שסבלו משאיפת עשן.

צוותי הכיבוי שהוזעקו למקום, הגיעו לדירה אפופת עשן, והחלו לבצע סריקות לאיתור לכודים, במקביל לשחרור העשן. על פי גורמי הכבאות, נבדק החשד שהשריפה פרצה לאחר שהקשיש עישן במיטתו, שהתלקחה.

פראמדיק מד"א, פאדי חמדאן, סיפר כי "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו להשתלטות על השריפה. שתי הנשים שסבלו משאיפת עשן היו מחוץ לבית כשהן בהכרה מלאה, והענקנו להן טיפול רפואי שכלל חמצן. מיד כשהתאפשר נכנסו פנימה בליווי כוחות הכיבוי שערכו במקום סריקה. הקשיש היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת השרפה ביישוב מתן שבשרון 29 באפריל 2020. זק"א
"לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". זירת השריפה במתן, היום/זק"א

רק לפני כחודש אישה בת כ-65 נספתה בשריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב הדרור שבפתח תקווה. כוחות כיבוי והצלה שהגיעו לזירה, איתרו את האישה ללא רוח חיים ומותה נקבע במקום. הכוחות המשיכו בסריקות על מנת לוודא שאין לכודים נוספים. בעקבות השריפה, גג המבנה קרס ולמקום הוזעק מהנדס עירייה.

כוחות הכיבוי שהגיעו למקום הצליחו להשיג שליטה בלהבות על מנת לבלום את התפשטות האש. הכוחות פועלים בשיתוף המשטרה על מנת לבחון את מכלול הנסיבות שהוביל לפרוץ הדליקה ולמותה של האישה.

"כשהגענו לזירה ראינו אש ועשן שעולים מהדירה בקומה הראשונה במבנה", סיפר אראל דוד פינץ, חובש מד"א. "כוחות הכיבוי שפעלו במקום איתרו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מכוויות בגופה. מיד כשהתאפשר נכנסנו פנימה אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

(עדכון ראשון: 16:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully