וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 65 נספתה בשריפה בדירת מגורים בפתח תקווה

30.3.2020 / 7:50

כוחות כיבוי והצלה שהוזעקו לדירה ברחוב דרור בעיר איתרו את האישה ללא רוח חיים, ומותה נקבע במקום. הכוחות המשיכו בסריקות על מנת לוודא שאין לכודים נוספים. בעקבות השריפה, גג המבנה קרס ולמקום הוזעק מהנדס

בווידאו: בת 65 נספתה בשריפה בדירת מגורים בפתח תקווה/עריכה: ניר חן

אישה בת כ-65 נספתה הבוקר (שני) בשריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב הדרור שבפתח תקווה. כוחות כיבוי והצלה שהגיעו למקום סמוך לשעה 07:00, איתרו את האישה ללא רוח חיים, ומותה נקבע במקום. הכוחות המשיכו בסריקות על מנת לוודא שאין לכודים נוספים. בעקבות השריפה, גג המבנה קרס ולמקום הוזעק מהנדס עירייה.

כוחות הכיבוי שהגיעו למקום הצליחו להשיג שליטה בלהבות על מנת לבלום את התפשטות האש. הכוחות פועלים בשיתוף המשטרה על מנת לבחון את מכלול הנסיבות שהוביל לפרוץ הדליקה ולמותה של האישה.

השריפה בדירה ברחוב הדרור בפתח תקווה בה נהרג גבר וקרס חלק מהגג. 30 במרץ 2020.. דוברות הצלה פתח תקווה, דוברות כב"ה
זירת הדליקה בפתח תקווה, הבוקר/דוברות כב"ה, דוברות הצלה פתח תקווה

"כשהגענו לזירה ראינו אש ועשן שעולים מהדירה בקומה הראשונה במבנה", סיפר אראל דוד פינץ, חובש מד"א. "כוחות הכיבוי שפעלו במקום איתרו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מכוויות בגופה. מיד כשהתאפשר נכנסנו פנימה אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

האירוע בפתח תקווה התרחש כשבועיים לאחר שתינוקת בת שבעה חודשים נספתה בשריפה שפרצה בבית ברהט. בשריפה נפגע גם גבר כבן 60 באורח בינוני, חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה התינוקת במקום ופינו לבית החולים סורוקה את הגבר כשהוא סובל משאיפת עשן.

"ראינו המון עשן עולה מהבית", סיפר פרמדיק מד"א, ג'וש וינשטיין. "אנשים שהיו במקום חילצו אלינו תינוקת כבת שבעה חודשים מחוסרת הכרה עם כוויות קשות בגופה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל מצבה היה קריטי ונאלצנו לקבוע את מותה בשטח. גבר כבן 60 שחולץ גם הוא מהבית וסבל משאיפת עשן טופל במקום ופונה במצב בינוני לבית החולים כשהוא בהכרה".

כשבוע לפני כן, תינוק בן שנה נפגע באורח קשה בשריפה שפרצה בדירה ברחוב שמעון מועלם נסים בירושלים. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו כשהוא במצב קשה עם שאיפת עשן וכוויות בפלג גופו העליון לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully