וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של בת ה-11 שנפגעה קשה מקורונה: "חשים חסרי אונים"

27.4.2020 / 18:23

אליהו ביטון, שבתו הדס מורדמת ומונשמת בבית החולים רמב"ם בחיפה, הודה לצוותים הרפואיים, אך הביע תסכול מכך שאינו יכול לשהות לצדה. "אני רחוק ממנה, אשתי רחוקה ממנה, התחושה מאוד קשה. אתה לא יודע איך לעזור לבת שלך"

אביה של בת ה-11 שחלתה בקורונה ומצבה מוגדר קשה/--

"אני רחוק ממנה, אשתי רחוקה ממנה, התחושה מאוד קשה" - כך אמר היום (שני) אליהו ביטון, אביה של הדס, הילדה בת ה-11 מאלעד שאושפזה במצב קשה לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה. משפחת ביטון שהתה בבידוד במלון "כינר" שלחוף הכנרת, אך מאז חלה הידרדרות במצבה של הילדה.

"הדס המתוקה שלנו אובחנה כחולה ב-3 לאפריל. לא היו תסמינים, שום דבר לא היה לה. שבוע שעבר התפתח לה חום גבוה, היא סבלה מכאב בטן. פינינו אותה לבי"ח פוריה עם אמבולנס, שמה ישר טיפלו בה", סיפר ביטון, שתיאר את התסכול שלו כהורה לאור מצבה של הדס: "הילדה הייתה כאובה, לא אוכלת, ואתה בתור אבא לא יודע איך לעזור לה, אתה חסר אונים. מביאים לה הרבה עירוי, הגוף שלה התנפח מהעירוי, ומחפשים איזה וריד להוציא והיא צועקת ואתה פשוט בוכה. אתה לא יודע מה לעשות".

מחלקת הבידוד ברמב"ם. דוברות רמב"ם, אתר רשמי
מחלקת הבידוד בבית החולים רמב"ם/אתר רשמי, דוברות רמב"ם

ביטון הועברה אתמול בפוריה לבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שבסוף השבוע חלה החמרה במצבה ועלה חשד לדלקת לבבית. מצבה הוגדר קשה, והרופאים החליטו להרדים ולהנשים אותה. "עשו לה גם כל הלילה אקו-לב, עשו לה א.ק.ג, צילומים, וראו שיש הידרדרות בתפקוד הלב. הנשימה כן הייתה בסדר אבל ראו שיש ירידה בתפקוד הלב, אבל אז החליטו כן להנשים אותה, כדי שלא יהיו קריסות של שאר המערכת".

עוד בוואלה!

בת 11 מביתר עילית מאושפזת במצב קשה לאחר שנדבקה מקורונה

לכתבה המלאה

"אתה בתור אבא עומד, ולא מכניסים אותך לטיפול נמרץ, אתה ממש חסר אונים, אתה לא יודע איך לעזור לבת שלך", אמר, וביקש לקרוא פרק תהילים עבורה. הוא אמר כי האמונה באלוהים נותנת למשפחתו תקווה. בנוסף, הוא הודה לצוותים הרפואיים ולכל מי שנתרם לסייע להם בשעה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully