וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 11 מביתר עילית מאושפזת במצב קשה לאחר שנדבקה מקורונה

26.4.2020 / 17:58

הילדה שנדבקה בנגיף שהתה עם משפחתה במלון הקורונה "כינר" הסמוך לכנרת, והועברה למרכז הרפואי פוריה בעקבות חום גבוה והקאות. מאז חלה החמרה במצבה עם חשד לדלקת לבבית, והיא הועברה לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהיא מורדמת ומונשמת

עריכה: ניר חן

ילדה בת 11, תושבת ביתר עילית שנדבקה בקורונה, אושפזה היום (ראשון) במצב קשה בבית החולים רמב"ם שבחיפה. הילדה שהתה עם בני משפחתה בבידוד במלון "כינר" שלחוף הכנרת, אך מאז חלה הידרדרות במצבה.

ביום שישי, היא התאשפזה בתחילה במרכז הרפואי פדה-פוריה שבטבריה עקב חום גבוה, הקאות ומיעוט באכילה, ומאתמול בשעות הערב, חלה החמרה במצבה ועלה חשד לדלקת לבבית. מצבה הוגדר קשה, והרופאים החליטו להרדים ולהנשים אותה, זאת לפני העברתה לבית החולים רמב"ם.

בית החולים פוריה – בטבריה. דוברות פוריה,
בית החולים פוריה/דוברות פוריה

על פי הנתונים הרשמיים של משרד הבריאות, עד כה נמצאו 15,398 מקרים מאומתים של הידבקות בקורונה בישראל, בהם 132 מאושפזים במצב קשה ומאה מונשמים. מניין המתים בארץ עומד על 199. כמו כן, 6,435 בני אדם שנדבקו בקורונה - החלימו ושוחררו מבית החולים.

הלילה בחצות, נכנסו לתוקף ההקלות חדשות במגבלות שהוטלו בניסיון לבלום את התפשטות הנגיף, כחלק מהחזרה החלקית לשגרה. הן כוללות פתיחה מחדש של החנויות ברחובות הערים, תחת מגבלות, אישור להפעלת מספרות ומכוני יופי, ואפשרות לאיסוף מזון ממסעדות - ללא מקומות ישיבה. החל ממחר תחול חובת עטיית מסיכה במרחב הציבורי. במקביל, סגר הוטל על שכונות בנתיבות ובבית שמש, שבהן אותרה התפרצות משמעותית של הנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully