וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רוכב אופנוע שאיים לדרוס שוטר מתדלק בנסיעה ונוסע במהירות מופרזת

23.4.2020 / 21:18

תושב ראשון לציון נעצר בגין בריחה מהמשטרה כשהוא רוכב על אופנוע, ופרקליטו טען כי מדובר ב"מלח הארץ". עם זאת, הרשתות החברתיות סיפרו תמונה אחרת - מהירות מופרזת, תדלוק תוך נהיגה ואיומים בדריסה. לאחר שהאופנוע שעליו רכב נמצא, בית משפט השלום האריך את מעצרו

-

רוכב אופנוע, שנעצר בחשד שנמלט מהמשטרה וכמעט פגע בשוטר, העלה סרטון שבו הוא נראה מאיץ למהירות מופרזת, תוך שהוא מתדלק בעת הנסיעה ומשליך בקבוק פלסטיק לכביש. היום (חמישי), בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של רוכב האופנוע, תושב העיר גיא ברק, עד ליום ראשון. פרקליטו אמר בבית המשפט כי "מדובר בבחור נורמטיבי נטול עבר פלילי ותעבורתי. מדובר במלח הארץ במלוא מובן המילה. מדובר באירוע די מצומצם ובפריפריה התעבורתית של אי ציות לשוטר". אולם, בחשבון האינסטגרם של ברק מתגלה תמונה אחרת.

על פי החשד, בבוקר יום שבת האחרון רכב יחד עם חבריו ללא לוחיות רישוי, ובכניסה לנתיבי איילון צפון ניסו להימלט ממחסום משטרתי, תוך שהם דוהרים נגד כיוון התנועה. שניים מהם נעצרו כבר באותו היום, ולמחרת נעצר גם ברק. בסרטון נוסף, בעקבותיו נעצר, הוא צילם ממצלמת הקסדה כיצד הוא בורח מהמחסום וכמעט פוגע באחד השוטרים. הוא אף הוסיף לסרטון את הכיתוב "רוצה להידרס?", והמשיך בגידופים. הוא החביא את האופנוע שבאמצעותו ביצע לכאורה את העבירה, וחוקרי היחידה המרכזית של אגף התנועה איתרו אותו היום בבית של אחד מחבריו. לוחית הרישוי של האופנוע נמצא בביתו של ברק.

האופנוע ששימש את החשוד בניסיון דריסת השוטר בכביש 20 (נתיבי איילון). -, אתר רשמי
"אירוע חמור". האופנוע שנמצא, היום/אתר רשמי, -

פרקליטו של ברק ביקש מבית המשפט לשחררו, אך השופט סירב בטענה כי "מדובר באירוע חמור, ואף שמדובר בעבירות תעבורתיות, הרי שבמקרה זה יש לאפשר למשטרה להמשיך ולחקור".

מהמשטרה נמסר כי "במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה באזור איילון (כביש 20), הבחינו השוטרים בקבוצת רוכבים הנעים לכיוונם תוך שאינם נשמעים להוראות לעצור, ממשיכים בנסיעה פרועה ונמלטים לכיוון צפון".

עוד הוסיפו כי "מיד הוקמו מחסומים בהמשך הציר, והשוטרים החלו במרדף אחרי קבוצת רוכבי האופנועים שהמשיכו להתעלם מההוראות, וסיכנו את חייהם ואת ציבור משתמשי הדרך. בעת הגעת הרוכבים למחסום, חלקם הסתובבו במקום ורכבו בניגוד לתנועה במהירות גבוהה מאוד, כאשר האופנועים ללא לוחיות רישוי. השוטרים הנחושים המשיכו אחריהם עד לעצירת שני רוכבים בסמוך למחלף פולג, לאחר שדרכם נחסמה מכל הכיוונים על ידי כוחות משטרה".

עוד בוואלה!

בניין עיריית ירושלים הוצת, חשוד נעצר בחשד שהשליך בקבוק תבערה

לכתבה המלאה
ניסיון דריסת השוטר בכביש 20 (נתיבי איילון). -, אתר רשמי
נמלט מהמשטרה וכמעט פגע בשוטר. הסרטון שברק העלה לאינסטגרם/אתר רשמי, -

המקרה מגיע ברקע מגבלות התנועה שהוטלו במהלך התפשטות נגיף הקורונה. בתקופת הנגיף, תנועת הרכבים בכבישים ירדה, אולם חלה עלייה של 20% במספר הנהגים שנתפסו במהירות גבוהה מהמותר. 636 עבירות נתפסו במכמונות המהירות, לעומת 534 בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully