וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקלחות בקאנטרי: אדריכל הורשע במעשה מגונה בנער בעל מוגבלות בזכרון יעקב

22.4.2020 / 12:28

פטר בוגוד, אדריכל מוכר בן 80 שביצע פרויקטים רבים ברחבי ירושלים, תקף את בן ה-15 לאחר שזה ביקש ממנו סבון במלתחות מרכז הספורט במושבה. השופט הפנה אותו למרכז להערכת מסוכנות מינית. גזר דינו ייקבע בהמשך

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

(בווידאו: פסיכולוג הילדים ד"ר עידן קוסבסקי נאשם במעשים מגונים)

פטר לוסיאן בוגוד, אדריכל פרויקט הקארדו בירושלים, הורשע במעשה מגונה בנער בן 15 בעל מוגבלות במקלחות הציבוריות בקאנטרי בזכרון יעקב. בוגוד בן ה-80 כפר תחילה במיוחס לו, אולם בסופו של דבר הודה והורשע בכתב אישום מתוקן, במסגרת עסקת טיעון שכרתה פרקליטות מחוז חיפה עם סניגורו, עו"ד גיל משה.

שופט בית המשפט המחוזי בחיפה שמואל מנדלבלום נעתר לערעור וואלה! NEWS על החלטת בית משפט השלום בחדרה, שם מתנהל משפטו של בוגוד, והתיר את הפרסום כמבוקש. בית משפט השלום אסר את פרסום פרטי כתב האישום המתוקן ופרטי הכרעת הדין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורשע במעשה מגונה בבן 15. בוגוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע התרחש ב-25 בדצמבר 2018 במלתחות מועדון הספורט בעיר. הנער נכנס למלתחה, וכשלא מצא את הסבון שלו פנה אל בוגוד וביקש להשתמש בסבונו. זה השיב בחיוב ומסר לו את הבקבוק. לאחר שהנער נכנס לאחד התאים כדי להתקלח עם גבו אל הדלת, נכנס לתא גם בוגוד, שהחל ללטף את גבו של הנער וירד עם ידו לעבר ישבנו של הנער. הנער, שנבהל מהמגע, הסתובב, ואז ליטף בוגוד את איבר מינו של הנער והחל משפשף אותו שלא בהסכמתו. הנער שאל את בוגוד למעשיו וזה השיב: "זה ממש כיף, נכון? זה הדבר הכי כיף בעולם, אתה עושה את זה כל ערב".

מעובדות כתב האישום בו הודה בוגוד עולה שהוא המשיך לשפשף את איבר מינו של הנער, תוך שהוא מחמיא למראהו. הנער, שהופתע, קפא והגיב במלמול. עוד עולה מכתב האישום כי בשלב זה, קירב בוגוד את איבר מינו לעבר הנער, לקח את ידו של נער וניסה לקרבה לעבר איבר מינו. אז, הנער אמר לו שהוא רוצה להתקלח וביקש שיצא מהתא ובוגוד יצא מהתא. עוד עולה מכתב האישום כי הנער המשיך להתקלח והמתין כמה דקות עד שבוגוד יעזוב את המקום, אולם כשפתח את התא, ראה את פטר בוגוד עומד בסמוך לתא. בוגוד ניסה לשוחח עם עם הנער עוד, אולם הנער לא השיב.

עוד בוואלה!

מעשה מגונה בנער מוגבל בן 15: כתב אישום נגד אדריכל מוכר

לכתבה המלאה

בוגוד, המתגורר בזכרון יעקב, תכנן בין השאר את חידוש המבנים ההיסטוריים במתחם עיריית ירושלים, שווקים בעיר העתיקה בנצרת ובעכו העתיקה, רחבת שער שכם וקבר רבי מאיר בעל הנס. בנוסף, הוא תכנן את האמפיתיאטרון בקריית הטכניון.

התובעת, עו"ד רינת לוי מפרקליטות מחוז חיפה, ייחסה לבוגוד "מעשים מגונים לשם גירויו וסיפוקו המיני". השופט משה גינות שהרשיע את בוגוד בבית משפט השלום בחדרה, הפנה אותו למרכז להערכת מסוכנות מינית בבאר יעקב לצורך קבלת חוות דעת. גזר הדין יינתן לאחר שיישמעו הטיעונים לעונש.

"המנוול חייב לשבת בכלא עד מותו", אומר אורן הלמן, אב לילדה בחינוך המיוחד שייסד את מיזם "סיכוי שווה" לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה, "אנשים עם צרכים מיוחדים נמצאים בסכנה עצומה לניצול מיני, בגלל תמימותם וטוב ליבם. מנוולים כאלה אורבים ומבצעים בהם מעשי אונס ותקיפות מיניות. חלק מהמותקפים לא מסוגלים לתאר מה קרה, בגלל מוגבלות שכלית או אי-יכולת לדבר. צריך עונש לדוגמה!".

סנגורו של בוגוד בחר שלא להגיב לידיעה.

(עדכון ראשון: 23:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully