וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניין עיריית ירושלים הוצת, חשוד נעצר בחשד שהשליך בקבוק תבערה

כוחות כיבוי שהגיעו לזירה השיגו שליטה במוקד הבעירה. החשוד שנעצר, גבר בן 40 ממזרח ירושלים, נחקר במשטרה. אין נפגעים באירוע, בו חדר מיחשוב בבניין נשרף כליל. מאבטחו של ראש העיר ליאון סיפר: "ראיתי אדם מצלם את הדליקה ואומר טוב שהעירייה נשרפה"

-

גבר בן 40, תושב מזרח ירושלים, נעצר היום (רביעי) בחשד שהצית את בניין עיריית ירושלים, לאחר ששריפה פרצה בבניין. שמונה צוותי כיבוי פעלו להשתלטות על שריפה שפרצה בקומה 1- בבניין, והאש כבתה. צוותי הכבאות דיווחו כי מדובר בשריפה מאסיבית, והכבאים פעלו במקביל לסריקות אחר לכודים. לא היו נפגעים באירוע.

ראש העיר, משה ליאון, אמר כי האש הוצתה ככל הנראה באמצעות בקבוק תבערה. העירייה מסרה כי ליאון נמצא במקום ומנהל את האירוע מול כל גורמי הביטחון. מוקד ההצתה הוא חדר מיחשוב בבניין, שנשרף כליל. לאחר כיבוי האש, עשן סמיך שאפף את המקום פונה באמצעים מכניים.

הצתה בבניין עיריית ירושלים 22 באפריל 2020. TPS
שריפה בעיריית ירושלים, חשוד ממזרח העיר נעצר. היום/TPS

מאבטחו של ליאון, רוני, סיפר כי בעיצומו של האירוע ראה אדם מצלם את העירייה ואומר "טוב שהעירייה נשרפה". הוא היה עם ידיים מפויחות. המאבטחים עיכבו אותו עד להגעת המשטרה.

"פעולות מהירות שבוצעו על ידי כוחות המשטרה עם קבלת הדיווח אודות חשד להצתת מבנה בבניין העירייה, הביאו לפני דקות אחדות למעצרו של החשוד במעשה, והוא הועבר לחקירה", מסרה המשטרה.

עוד בוואלה!

שני מוקדים בכל רשות מקומית: הממשלה אישרה מופעי זיקוקים ביום העצמאות

לכתבה המלאה
הצתה בבניין עיריית ירושלים 22 באפריל 2020. TPS
חדר המיחשוב שנשרף בעיריית ירושלים, היום/TPS

אמש פרצה שריפה בשוק תלפיות בחיפה, בו לפני כמה ימים החלו עבודות שיפוצים במנה השוק, למה שנחשב כפרוייקט דגל של ראש העיר עינת קליש רותם. היום הודיעה המשטרה כי נבק' חשד להצתת השוק.

(עדכון ראשון: 19:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully