וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-400 מבודדים באולם אחד: חגיגות המימונה במלון הקורונה בת"א

ברחבי הארץ נערכת החגיגה המסורתית בחיק המשפחה הגרעינית במסגרת הסגר, ובמלון דן פנורמה מתקיים אירוע להעלאת המורל. המפיקה מטעם פיקוד העורף הבהירה כי אין מגע בין הצוות לחולים: "הכנו מופלטות ומתוקים, המטרה היא לגרום להם לחייך". גם בביה"ח הדסה עין כרם חגגו

צילום, פיקוד העורף, מלון דן

בעוד אזרחי ישראל נדרשו לחגוג הערב (רביעי) את המימונה בביתם בחיק המשפחה הגרעינית, במלון דן פנורמה תל אביב נערכה חגיגה בהשתתפות 400 מבודדים וחולי קורונה. גאיה רז, קצינה במילואים בפיקוד העורף, אמרה בשיחה עם וואלה! NEWS כי האירוע נערך בהפרדה וללא מגע בין אנשי הצבא וצוות המטבח לבין החולים.

"אנחנו נמצאים פה כבר 16 יום, גדוד 994 במילואים שמנהלים את החמ"ל של המלון ומדברים מדי יום על כל החולים", סיפרה רז. "העלנו רעיון לשפר להם את המצב רוח והעלות את המורל, ובשיתוף פעולה עם דן פנורמה נכנסנו למטבח צוות המלון והמילואימניקים הכנו מופלטות ומתוקים ובפנים יש מוזיקה".

חגיגות מימונה במלון דן פנורמה תל אביב המאכלס חולי קורונה, 15 באפריל 2020. באדיבות דן פנורמה ת"א, אתר רשמי
מנהל מרכז הקונגרסים במלון זאב קרן וגאיה רז משרתת במילואים בפיקוד העורף מכינים מופלטות, היום צילום: דן פנורמה ת"אהיום/אתר רשמי, באדיבות דן פנורמה ת"א

לדבריה, "אנחנו בצד הירוק המאובטח, מכינים את הכל בהפרדה מוחלטת מהם. אנחנו רק מנהלים את החמ"ל באופן חיצוני, בפנים יש צוות של עובדים שמתפעלים את המקום. יש נקודת שיגור, שאליה חובר צוות של חולים שמתפעל את האירוע בפועל. המטרה היא לגרום להם לחייך".

חגיגות מימונה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים בצל הקורונה, 15 באפריל 2020. דוברות הדסה, אתר רשמי
הצוותים בבית החולים הדסה עין כרם חוגגים עם מופלטות/אתר רשמי, דוברות הדסה

גם הצוותים הרפואיים ציינו את החגיגות בצל הקורונה. עובדי שירותי התזונה של בית החולים הדסה עין כרם בירושלים הגיעו בצאת החג להכין מופלטות עבור הצוותים. "חשוב לנו שתרגישו את אוירת המימונה דווקא בימים הלא פשוטים הללו, מחבקים אתכם מרחוק בהמון אהבה", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully