וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב בחשאי: אסאנג' ניהל רומן עם עורכת דינו בזמן שהיה בשגרירות

12.4.2020 / 21:10

סטלה מוריס הדרום אפריקנית, שייצגה את מייסד ויקיליקס בזמן שהתבצר בשגרירות אקוודור, החליטה להיחשף מחשש שבן זוגה יידבק בקורונה. היא סיפרה שהוא צפה בלידות שני הילדים שלהם דרך האינטרנט. "אני חוששת שלא אראה אותו שוב בחיים"

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

(בווידאו: שבדיה הודיעה על הפסקת חקירת האונס נגד אסאנג')

מייסד אתר ההדלפות ויקיליקס ג'וליאן אסאנג' הפך לאב לשני ילדים בזמן שהתבצר בשגרירות אקוודור בלונדון - כך סיפרה היום (ראשון) בת זוגו, שהייתה עורכת דינו שייצגה אותו בזמן שנאבק נגד הסגרתו. סטלה מוריס הדרום אפריקנית סיפרה לדיילי מייל כי השניים מאורסים מאז 2017, ויש להם שני ילדים, בני שנתיים ושנה. לפי העיתון, הם הצליחו להסתיר זאת מהתקשורת ומשירותי המודיעין שעקבו אחרי הפעילות שלו.

בעיתון פורסמו תמונות של אסאנג' עם תינוק, שזוהה בתור הבן הבכור שלו, שהוברח לשגרירות. לשני הילדים יש אזרחות בריטית, ואסאנג' צפה בלידה שלהם דרך האינטרנט.

מייסד ויקיליקס ג'וליאן אסאנג' בבית המשפט בווסטמינסטר ב-13 בינואר 2020. רויטרס
הפך לאב לשניים בעת התבצרותו בשגרירות אקוודור בלונדון. אסאנג'/רויטרס

אסאנג' האוסטרלי נגרר מהשגרירות בשנה שעברה אחרי שבע שנים של מאבק משפטי. הוא כלוא בבריטניה כשהוא נלחם נגד הסגרה לארצות הברית, שבה הוא מבוקש על פריצה למחשבים וריגול. תומכיו טוענים שהתיק נגדו הוא פוליטי וכי הוא לא יזכה למשפט הוגן.

מוריס אמרה שהיא בחרה להיחשף עכשיו בשל החשש שהוא יידבק בנגיף הקורונה בכלא. "אני אוהבת את ג'וליאן ואני ממתינה לרגע שבו נתחתן", היא צוטטה על ידי העיתון. "בחמש השנים האחרונות גיליתי שהאהבה הופכת את רוב הנסיבות הבלתי-נסבלות לנסבלות, אבל זה שונה - אני פוחדת שלא אראה אותו שוב בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully