וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוריאה הצפונית תגביר את אמצעי המאבק בקורונה - אף שלא אישרה מקרה אחד

12.4.2020 / 6:39

בישיבה שערכה מפלגת השלטון הוחלט להחריף את צעדי החירום נגד הקורונה. עם זאת, הודגש כי פיונגיאנג "מרסנת את התפשטות המגיפה" בזכות "פריסה ארצית של אמצעי הגנה קפדניים". מקרי המוות או מספר הנדבקים במדינה אינו ידוע בשלב זה

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

צפון קוריאה קראה להחמרת אמצעי הנגד במאבק בנגיף הקורונה במדינה - כך נמסר היום (ראשון) בכלי התקשורת במדינה. הדברים נידונו בישיבת הלשכה הפוליטית של הוועדה המרכזית של מפלגת השלטון, והעומד בראשה - שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און.

סוכנות הידיעות המרכזית במדינה מסרה כי התפשטות הנגיף תחבל במאמצי המדינה בבניית הכלכלה שלה, אולם הדגישה כי המדינה "מרסנת את התפשטות המגיפה" בזכות "אמצעי החירום הקפדניים מהשורה הראשונה וכן הודות לעקביות והכפייתיות בפריסה ארצית של אמצעי ההגנה".

ישיבת מפלגת השלטון בקוריאה הצפונית בראשות קים ג'ונג און בדיון על החרפת צעדי המאבק בנגיף הקורונה - ה-12 לאפריל 2020. רויטרס, רויטרס
"פורסים את אמצעי ההגנה". ישיבת הממשלה בקוריאה הצפונית, בראשות קים ג'ונג און/רויטרס, רויטרס

בישיבת הלשכה המדינית, התקבלה החלטה משותפת לנקוט "צעדים מדיניים יסודיים יותר להגנה על חייהם וביטחוניים של האזרחים מהמגיפה". בישיבה נכללו גם יעדים של "חיזוק מתמשך של שירותי הגנת החירום ודחיפת הבנייה הכלכלית, הגדלת יכולת ההגנה הלאומית ויציבות פרנסתם של האזרחים", כך על פי סוכנות הידיעות. נכון לעת זו, פרטים בנוגע למקרי המוות או מספר הנדבקים מנגיף הקורונה בקוריאה הצפונית אינו ידוע.

עוד בוואלה!

מניין המתים מקורונה בארה"ב עבר את איטליה, וכעת הוא הגבוה בעולם

לכתבה המלאה
קים ג'ונג און מפקח על תרגיל מטובי הקרב בצפון קוריאה - ה-12 באפריל 2020. רויטרס, רויטרס
קים ג'ונג און מפקח על תרגיל מטוסי הקרב בצפון קוריאה, היום/רויטרס, רויטרס

בהמשך הדיווח נמסר כי קים יו ג'ונג, אחותו של המנהיג קים ובכירה בממשלה, נבחרה כחברה חלופית בלשכה המדינית של הוועד המרכזי. בתוך כך, בדיווח אחר של סוכנות הידיעות נאמר כי קים ג'ונג און פיקח על תרגיל מטוסי הקרב שנערך במדינה. לדבריהם, קים הביע שביעות רצון מהתרגיל, אך העלה "נקודות חשובות להמשך יעילות הלחימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully