וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקפו כשהיו שתויים: שלושה תושבי חיפה נעצרו בחשד לניסיון רצח

4.4.2020 / 4:55

האישה, בת כ-40, נמצאה מחוסרת הכרה עם סימני חבלות רבים. לפי החשד, שני גברים ואישה ללא עבר פלילי תקפו אותה וגרמו לה לחבלות הקשות, ולאחר מכן השאירו אותה פצועה במקום. היא פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים רמב"ם. מעצר החשודים הוארך עד ליום שני הבא

המשטרה עצרה אמש (שישי) שני גברים ואישה, תושבי חיפה, בחשד לניסיון רצח של אשה שנמצאה מוטלת מחוסרת הכרה סמוך לבניין ברחוב הרצל בעיר. האישה, בת כ-40, נמצאה כשמכנסיה מופשלים עד לברכיים ועליה סימני דם וחבלות חמורות. היא הועברה במצב קשה מאוד לבית החולים רמב"ם, שם היא מאושפזת בטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת.

מפקד תחנת חיפה, נצ"מ אמיר גודלשטיין, הוזעק לזירה עם חוקריו. לבקשת המשטרה, בבית משפט השלום בחיפה האריכה השופטת הדס שכטר-ישראלי עד יום שני הבא את מעצרם של שלושת החשודים, ולדימיר רוסנק בן 52 וחברתו גליה טוליבייב בת ה-43, המתגוררים בדירת קרקע בבניין, וכן דמיטרי אברבך בן 52, שהתארח אצלם.

מחבלת נוטרלה בניסיון פיגוע דקירה במערת המכפלה בחברון, 30 אוקטובר 2019. מג"ב, אתר רשמי
החשודים מכחישים כל קשר למעשה. אילוסטרציה/אתר רשמי, מג"ב

השלושה, שהיו שתויים בעת האירוע, מכחישים את המיוחס להם מכל וכל וטוענים כי הם מי שהזעיקו את המשטרה. בערר לבית המשפט המחוזי בערר שהגישו עו"ד יניב אביטן, בוריס שרמן וליאור בר זוהר, המייצגים את השלושה מטעם הסניגוריה הציבורית, מצאה גם השופטת אילת דגן כי קיים חשד סביר, אך קיצרה את המעצר ביממה נוכח העובדה כי "מדובר באנשים נעדרי עבר פלילי וייתכן שבאמת אין להם קשר למקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully